vår i Fredrikstad

 

God kvelden i fine været. Våren kom plutselig til oss i dag! Varmt og godt – men turte ikke kle av meg helt da…Pannebåndet har jeg strikket og skjerfet har jeg fått av en kollega!

 

10 grader og sol og sol og sol…Bildet nedenfor (ser litt tomt ut altså), men var faktisk mye folk som gjorde som meg! Men tenkte det var greit å ta bilder uten så mye mennesker…

 

 

Jeg gikk til byen og koset meg! Det meste er stengt av restauranter, så tok en kaffe på en benk! Pakket sekk og den fine gaven fraUTIFRILUFT var med – deilig med litt mykt på stompen! 

 

 

 

Stikker innom etterpå igjen med flere bilder! Nå må jeg ha litt mat, tenkte å spise og ta en øl jeg…Men det ene stedet som var åpent ved brygga som jeg så var ganske så smekkfullt og da fristet det plutselig ikke! Lager meg noe mat her hjemme jeg.. Flere bilder fra byen her: Fortsetter med litt bilder fra Fredrikstad jeg 

 

 

Nydelig å se og føle solen! 

19 kommentarer

Siste innlegg