Fortsetter med litt bilder fra Fredrikstad jeg

 

 

Her er jeg igjen..venter på MM og da kan jeg jo vise flere bilder fra fine vårværet her! Jeg gikk hjemmefra Kråkerøy til Fredrikstad. Jeg gikk langs ved elva..Liker det jeg – stille og rolig..Her ved Bekkhus på Kråkerøy. Her gikk det ferje rett over elva tidligere (lenge siden). Det hadde vært kjekt for meg altså. Da hadde jeg hatt kort vei på jobben! Kanskje kanskje det kommer en ny ferje. For det er faktisk ganske mange 1000 som jobber ved industrien på Øra og bor på Kråkerøy eller Hvaler. 

 

Sitter et par ender der.

 

Denne likte jeg – sjel. Tenk å tuffe utover med denne båten da! Lykke…

 

Bakenfor her er Isegran – den lille øya utenfor Kråkerøy! 

 

Stengte restauranter – så trist at jeg har ikke ord. Sol og fredag og vinterferie..Det hadde vært  helt fullt. Er så lei korona at jeg holder på å spy…

 

Isegran bak her igjen. Vårpussen starter opp.

 

Brygga i Fredrikstad. Ganske mange ute på tur! 

 

Isegran til venstre – Kråkerøy til høyre!

 

Her ser jeg over til Vaterland som er en del av Gamlebyen i Fredrikstad.

 

Fortsatt litt is igjen i skyggen. Det var faktisk vinter i skyggen. Vår i sola og jul i byen! Flere steder hang juletrebelysningen oppe! Det gadd jeg ikke ta bilder av! Forrige innlegg finner du her: vår i Fredrikstad 

 

Da ønsker jeg deg en god fredagskveld!

12 kommentarer
    1. det er vakkert der du bor ,og dette er jo bare slike opplevelser jeg har om sommeren når vi er på ferie ,så det er hyggelig å få slike omvisninger også :=) trist når det er nedstengninger,skjønner godt dere er lei.Merker lite her jeg bor som sagt og vi kan gå ut og spise hvet ikke om noen steder som er stengt nå,men det kommer en dag da alle kan åpne igjen ,håper bare dei greier seg gjennom pandemien og ikke går konkurs pga langvarig nedstengning

      1. Tusen takk, fint her i byen og ved sjøen og alt våkner til live når våren kommer. Håper snart alt normaliseres igjen. Nå er det jo trist å se tomme steder. Håper dere slipper viruset. Men vet aldri…Det er smittsomt og skummelt..God morgen videre..

    2. Våren kommer sigende og nå får vi håpe det snart går rette veien for oss alle…. trasig med alt som er nedstengt pga korona… og skummelt med alle muterte varianter som siger på,…. 🙁

      Fine bilder fra turen din!

      Lag deg en fin lørdag 🙂 klem

      1. Tusen takk, deilige dager med vår og sol. Energi…Her har jo det meste vært nedstengt. Butikker og restauranter og barer. De kan åpne opp nå, men mange tør ikke satse. For om 14 dager må de kanskje stenge igjen…Usikkert med muterte virus. Fryktelig.God klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg