Vant på nabolaget i går

 

God ettermiddag i sola, ser deilig ut  – men kald luft ute! Jeg har akkurat kommet hjem nå og skal spise litt! Jeg tipper jo nabolaget hver uka, har aldri vunnet før! Sjekk linken der har jeg tidligere skrevet om nabolaget!

 

I går var det en/ei som vant på Hvaler og fra Kråkerøy til Hvaler er det ikke så langt..stort nabolag her i Østfold vet dere! Så da jeg sjekket i går kveld hadde jeg  vunnet kr. 50.- Får ta med seg det som er, ikke den store summen tenker dere. Men jeg tenker faktisk at dette spillet er det mulig å henge med litt. Man tipper for en hel uke av gangen og koster 50.- 

 

Skattepengene tittet inn på kontoen i dag også, det var bra. For denne måneden har jeg ikke vært så flink til å spare. Jeg har koset meg og kostet på meg både mat ute og togbilletter! Har spart denne måneden også, men ikke sånn 10 -12 tusen lissom, men spart det faste beløpet i fond! Viktig å kjøpe fond hver måned for da er du med på oppturer og nedturer! Ha rutine og tenke langsiktig – det er hele poenget med fond! 

 

Ha en fin ettermiddag og så blogges vi etterpå igjen, skal titte litt på hva dere har blogget om i dag! 

 

V i  b l o g g e s

14 kommentarer
    1. Fikk igjen på skatten og fem dager etter var de på konto. Går fort ut når eiendomsskatten skal betales i neste uke. Moro om man vinner litt men den store gevinsten lar vente på seg. Får sjekke vikinglotto i kveld. Man kan aldri vite. Nyt kvelden. Klem

      1. Ja, penger inn og penger ut. Skattepengene var raske i år synes jeg..
        Pleier å drøye lenger enn dette. Men var bra. April blir en tøff måned med mange regninger her.
        Stor regning her også – fra kommunen. Eiendomsskatten etc..drar skikkelig nå.
        Og renta går opp, og bensin til 23.- kr literen…Godt det kommer noe inn sier jeg..
        Tvi tvi med Viking…klem…og masse god bedring! ❤️

    2. Gratulerer!🌹
      Morsomt å vinne, selv om ikke beløpet er så stort. Her er nabolaget så himla lite at sjansen for å vinne er nok forsvinnende liten. Men beløpet hadde kanskje blitt litt større, kanskje?
      Ha en riktig fin kveld og Kos deg litt ekstra med skattepenger!🤗

      1. Tusen takk, vil jo tro at hvis en hos dere blir trukket på riktig adresse så blir det mer på dere også, færre
        folk å dele med. ..
        Tusen takk – ja disse pengene må jeg holde godt på! <3

    3. Gøy å vinne selvom det ikke er så mye! Deilig å få inn skattepengene – jeg venter på mine også! De skal gå til bilhold her…! Klem <3

      1. Tusen takk, var jo gøy å vinne når noen ute på Hvaler vant..
        Så da er det jo mulighet innimellom altså..Og plutselig så blir man trukket ut selv..
        Økonomi er alltid i bunnen av livet mitt – det jobber jeg med hver eneste dag året rundt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg