Utfordringen til Utifriluft

 

Det ble kvelden igjen! Jeg jobber jo og blir litt hektisk og lite tid til blogg, men tar det som det kommer! Stresser ikke med blogg, da er det ikke gøy! Men det er artig å skrive litt og ordne med bilder! Her om dagen ville frøkna at vi skulle vise litt blomster denne høsten! Har ikke tittet i byen på noen dager, men det skal jeg og det er nok masse blomster i Fredrikstad sentrum enda vil nå tro! Du finner bloggen her: UTIFRILUFT Det er sånn blant oss bloggere at man får kontakt seg i mellom! Blir litt som en stor avdeling på en arbeidsplass til tider. Kanskje… Så da følger man opp sine kolleger på en hyggelig måte! Jeg har ikke rukket det før da jeg brukte masse av helgen til konfirmasjon  

 

 

Det blomstrer fortsatt her hjemme hos meg, jeg plantet til 17. mai og alle blomstene kjøpte jeg på Europris i år..Det har holdt seg flotte hele sommeren! 

 

 

 

 

 

 

Ikke vært noe jobb med dem og har vannet de sånn 2. eller 3. dag, spørs hvor mye sol vi har hatt! Og litt gjødsel, for næring må både blomster og mennesker ha! Tempen har jo vært jevn i sommer – 20 grader. Ikke vært den varmeste sommeren, men helt grei og i år synes jeg sommeren har vært lang og ikke sånn heseblesende…For det er ikke noe gøy! Man må jo heller nyte 🌺 

 

Men du ha en koselig kveld og God natt!

22 kommentarer
    1. Så flott det blomstrer ennå 🙂
      Jeg har måttet kaste mange nå… men noe er stadig vakkert 🙂 har ikke fått med meg noen utfordring… hmmm 🙂

      1. Stas med blomster som varer og varer! Så skal kjøpe blomster fra Europris neste år også!
        Store og fine og robuste, fine var dem også til 17. mai! 🇳🇴

    2. Så nydelige blomstene dine fortsatt er. Du har nok grønne fingre. 👍🏼
      Jeg har også fine sommerblomster fortsatt. Så det er ikke aktuelt å bytte ut med høstlyng og lignende enda.

      1. Tusen takk, nei disse blir ikke byttet ut…Elsker blomster – så lyngen får vente til frosten kommer!
        Håper alt er bra med deg 🥰 Klem og fin kveld videre!
        ..
        Og herlig at dine blomster fortsatt er fine, det er hyggelig med blomster så lenge som mulig!

    3. Så mange flotte blomster du har, og de ser ut til å kunne stå like fine en god stund til.
      Jeg har også vært på jobb i dag, og har ikke hovedfokus på bloggen . Er for sliten kjenner jeg. Ha en fortsatt fin onsdagskveld 🤗

      1. Tusen takk, jobb og blogg er ikke så bra kombinasjon for meg om dagen merker jeg.
        Må slappe av og hvile øynene…
        Blomstene er flotte og det oser sommer – fin kveld videre, klem 🥰

    4. Så fint blomstene dine står enda.🍃🌸
      Her er det ikke mye å vise fram dessverre.
      Det meste har druknet i regnet og kulda i sommer.😅
      Ha en finfin kveld!🤗

      1. Tusen takk, ja skikkelige sommerblomster dette..Det oser sommer av dem enda! De kom litt regn hos dere denne
        sommeren…Satse på neste sommer!
        God kveld… 🌺

    5. Tusen takk for at du tok utfordringen, vennen! Og så mange fine blomster du fortsatt har! Imponerende! Idag har jeg planta lyng, for her var alt visna…..! 🙂 klem

      1. Bare hyggelig å være med – ja her er det sommer med blomster enda..Det er så vakkert! Så får håpe de
        holder koken helt til jul, haha…
        Visne blomster er ikke fint så da er lyng gull vettu! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg