Mutter

 

Da ble det kvelden før jeg rakk å lage et innlegg fra konfimasjon i går, tantebarnet mitt Myra stod til konfirmasjon. Jeg tok flere bilder, men har ikke spurt å legge ut noen bilder for det var jo et lukket selskap! Så da bør man jo være litt forsiktig!  Mamma var i siget og kosa seg ❤️ Jeg skulle hente og den som lå i senga var mamma, ingen av klærne jeg hadde lagt frem var tatt på! Men i følge hjemmesykepleier hun kledd på seg selv og ville ikke bytte. Men det var greit…Så altså da jeg skulle hente henne lå hun i senga med klær på – til og med skoa, men var enkel å få med ut i bilen og vi tuffa utover til Papper og Hvaler!

 

Vi fikk servert Asiatisk mat  – laget av vertskapet og vi var ikke få personer, hele 53 var vi til bords 🥰 Maten var helt nydelig, så delikat og så mange gode smaker, virkelig sansen for altså! De hadde satt opp et digert partytelt i hagen, det var nok lurt for det kom litt regn på slutten av middagen..og det blir jo lunt og deilig.

 

 

Kosa seg med kaker og kaffe! Spiste en stor bit med marsipankake og to krumkaker med krem og synes det var godt ❤️ Mamma tok kaffen inne…

 

 

De to her er gode venner! 

 

 

Jeg tusla meg en tur og ned til sjøen, flott der ute..og så mange bjørnebær??? Tante S stod det på mitt bordkort! Masse deilige kaker i alle varianter også, men smake på alt fikk jeg ikke gjort, selv om jeg prøvde med litt små biter for å få plass til mye! 

 

 

Kald drikke må til..

 

 

Fantastisk kake..Og yndlingsfargen til Myra er blå! 💙 Så da har jeg bare et tantebarn igjen som ikke er konfirmert..Vet ikke om det er til neste høst! Tror det..

 

“Sjøliv” – fint navn på en båt som lå ved kaia der…kanskje det jeg skulle kalt bloggen min! 

 

I dag er jeg litt sliten…

16 kommentarer
      1. Ja, blir jo litt styr med alt og mange folk..Det tar på når man hører dårlig helt klart <3
        Men veldig flott dag og alle kosa seg masse! 🥰

      1. Ja, jeg hadde kjøring hjemover med mamma også..Og var der til hjemmesykepleier kom for kvelden.
        Så ble sene kvelden før jeg var her hjemme igjen…Men mamma virket glad og fornøyd og kosa seg og er ikke
        noe bedre enn det <3 Konfirmanten og alle gjestene kosa seg virkelig hele ettermiddagen og kvelden!
        For en lekker kake!

    1. Skjønner godt at du er sliten idag ja – konfirmasjon er masse greier! Så fine kaker, og fine mamman din! Du får slappe av med kvelden, tante S. Klem <3

      1. Hehe, tante S var så herlig at jeg kommer til å bruke det utover nå!
        Ja, mye folk, det blir jeg sliten av..Får håpe jeg er bedre i morgen!
        Kakebordet var utrolig fint, og maten da..Så mye godt! Fikk ikke tatt bilde av det, bare det jeg selv hadde på tallerken. Mamma blir eldre og vinteren har satt sine spor..hun var jo ikke frisk i vinter! Men ho klarte seg bra ho..Bruker ikke briller og ikke høreapparat..Verre med datter!
        God kveld og klem…<3

    2. Man blir sliten etter slike selskaper, men det er jo også veldig koselig å kunne feire igjen og fint å kunne møtes.💕🤩
      Ser ut som moren din koste seg skikkelig.🥰
      Ha en fin kveld!🤗

      1. Det er det, rart å møte så mange menensker i et selskap…
        Man tenker jo tilbake på denne rare tiden! Men nå kan vi feste igjen <3
        Mamma kosa seg og det er veldig bra altså, bedre enn på lenge hun nå!

    3. Mye gøy, støy, styr og glede i slike tilstelninger 😀 Og mye god mat!
      Koselig med muttern også 🙂
      Sliten blir man ….
      Lag deg en fin fin tirsdag 🙂 klem

      1. Tusen takk, mutter kosa seg og bra var det altså <3 koselig for alle dette.
        Men jeg ble helt utslitt, men det er jo slik med meg og hørsel!
        Mamma kom seg til og med på dagsenteret på mandag igjen – godt at hun kommer ut blant folk 🥰

    4. Skjønner godt at du ble sliten. Flotte bilder og din mamma er ei flott dame. Mye god mat og flotte kaker da blir det litt av alt å smake på.
      Skal til undersøkelse for ørene, men time fikk jeg om 6 mnd. Blir høreapparat på meg. Ha en fin dag. Klem

      1. Lykke til med hørsel og lege..Det er lang ventetid helt klart! Så du får
        smøre deg med tålmodighet.
        Tusen takk, mye god mat og hyggelig selskap og mamma hadde det fint! Veldig gøy å se, klem herfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg