ute og lufta meg

 

Hei folkens på denne lørdagskvelden…

 

Flott vintervær i Fredrikstad i dag! Så tittet litt rundt i byen.Også for å fange byen på en flott dag i februar..Morgenen fanget jeg her Jeg gikk ut og fanget dagen – God morgen kjære lesere Det er stas å oppleve vinter og snø her i Fredrikstad! Vi er jo ikke kjent for å ha de store snømengdene her nede hvor Glomma renner ut..Men i år har det faktisk vært vinter! Og etter vinter kommer våren..Eller har vi bare 4 årstider, kanskje vi har noe mellom vinter og vår..Ikke helt vinter og litt tidlig for vår! Den femte årstiden..🥰 Hvem vet… 💚

 

 

Den gamle brua over til Kråkerøy fra 1959 – før det var det ingen bruforbindelse..Litt mer tungvint da!  🤎 jeg flyttet hit til Kråkerøy i 1990..Men kan aldri bli ekte Kråkerøy-jente..Må vel være minst 3. eller 4. generasjon det! Uansett så bruker jeg denne brua hver eneste dag! 

 

 

Fredrikstad er en fin by, liker meg her og byen vokser og folketallet øker for hvert år som går! Folk flytter til Fredrikstad og ikke fra.

 

 

Håper du har nytt dagen, jeg har akkurat slappet av med siste episode som ligger ute av Your Honor på HBO, sesong 2…Et veldig bra serie! Så nå må jeg vente helt til fredag før neste episode blir lagt ut..😀 

 

En tur innom mamma rakk jeg også, hun har det bra på sykehjemmet. De er veldig flinke der borte..Det er godt å vite! 

 

Men tenker at jeg snart tar lørdagskvelden her jeg..Eller den har jeg jo begynt på! Ha en kjekk kveld du/dere også..🥰 Klem Solliv

12 kommentarer
      1. Fint der…Og etterhvert åpner det jo et digert kjøpesenter på Kråkerøy.
        Det blir spennende, mange butikker vi ikke har hatt her før..Liker at byen er i utvikling.

    1. Det er snart vår hos deg.🤗
      Godt å se blå himmel og nydelig vær.
      Så fint at folk flytter til og ikke fra. Da skjer det mye positivt i byen.💪🏻👍🏻
      Bra at du ser at mor har det godt. Det gir ro i sjela det.🥰

      1. Tusen takk, man blir glad når man ser de eldre har det godt. Er jo så my rart om dagen ja.
        Flott vær i dag, kaldt og klart og flott sol..Deilig å være ute.
        Kos deg masse med kveld 🥰

    2. Så deilig med sånne byturer også! Koselige bilder og god reklame for byen din! Jeg har også vært på bytur idag, men ikke i min by…… 🙂 klemmer

      1. Tusen takk, jeg gikk en runde for været var fint så tenkte jeg går mine skritt i byen i dag!
        Deilig vær…Så koselig da, tipper nabobyen jeg..Dit skal jeg igjen….
        For den var så koselig..<3 klem klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg