Jeg gikk ut og fanget dagen – God morgen kjære lesere

 

Hei alle! 🥰 Hvorfor ikke fange utsikten herfra jeg bor, jeg gikk ut – det er rundt 8 grader blå og kanskje skulle jeg gått ut 5 minutter tidligere..Man skal være rask når sola står opp! Jeg har vært oppe en stund, drukket kaffe, nå er det frokost her i heimen..💜 

 

 

Jeg bor på toppen av Kråkerøy – det er fint her! 

 

 

Elva er alltid et flott motiv…💜

 

 

Snø, soloppgang, kaldt, vindstille, horisont blir sååå fint 💜

 

Kos deg med lørdagen! 

22 kommentarer
    1. God formiddag 🥰 Herlig morgenstemningsbilder 😊 Her jeg bor ser jeg ikke solstrålene før klokken nærmer seg 10 ish, og det passer jo fint for ei sånn nattugle som meg. Håper resten av lørdagen også blir fin, klem 🤗

      1. Tuen takk, i dag var det utrolig fin morgen..Da var det bare å gå ut en tur for å jakte..
        Jeg var oppe 0600 – liker å stå opp tidlig jeg..Men er trøtt kl. 2300 da, så lite ugle på meg!
        Fin dag videre, klem…

    2. Du bor jammen fint til👍 Vakre morgenbilder, og som du og jeg har nevnt tidligere; de fineste naturbildene får vi ved soloppgang og solnedgang🙋🏼‍♀️ Ha en riktig så fin lørdag i sola😀

      1. Tusen takk, ja det er noe med ekstra tidlig morgen og blåtimen også…Midt på
        dagen kan det være litt for lyst..
        Jeg stormet ut da jeg så himmelen fra kjøkkenvindu her..Moro!

      1. Tusen takk, flott her på toppen. I dag var det ekstra vakkert….
        God trim meed husarbeid, bøy og strekk det! Fin kveld og. klem herfra 🥰

    3. Så fint sted og flott utsikt du har! 😃 Flotte farger! Jeg var med junior ute idag, – han på akematte og jeg på ski. Godt å komme seg ut selv om det er kaldt. Kos deg resten av lørdagen! 🤗

      1. Ja flott her på Kråkerøy og i dag var jo det jo fin utsikt da jeg gikk ut den døra.
        Deilig å være ute, frisk luft er godt for mye, Fin kveld videre 🥰

    4. O la la …. du hadde orkesterplass til en herlig soloppgang! Tusen takk for flotte bilder! Du var tidligere ute enn meg…. .”min sol” var høyere på himmelen da jeg kom meg ut……! Stor klem <3

      1. Tusen takk, sjelden jeg slår deg på helga. Men jeg skulle hente meg mer kaffe og tittet ut av kjøkkenvinduet og
        heiv på meg jakka og støvler og dura ut,,,,Det lovet bra tenkte jeg og det gjorde det jo også! Stor klem herfra..🥰

        1. Hihi, jeg er såå sliten om dagen, så jeg er nok ikke ute før halv ni i helga…. spiser og sitter leeeenge foran peisen før jeg går ut….<3 klemmer

          1. Kos deg masse med morgenstund du, jeg liker å slappe godt av her før jeg går ut..
            Men i dag løp jeg ut etter sola…Og inn igjen og mer kaffe, husk at det er viktig for deg å lade batterier og lytte på kroppen,,Du jobber mye og lenge – så nyt kaffe og hygge og strikketøy leeeeenge du ❤️ God klem fra meg…Beste jeg vet er å kose meg masse med kaffe og aviser og kryssord og alt på helga…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg