Ut på tur….

God ettermiddag! Fredag og påskeferie for noen. Jeg skal jobbe til uka også. Været er bedre og den skarpe vinden er på hell..I går surt, i dag mye bedre. Satt litt ute i sola etter turen. Ikke lenge…For det greier jeg ikke…så heiv meg rundt og vaske bil innvendig og støvsuget.

 

På veien møtte jeg disse. Nesten kyllinger jo…så gule og fine…

Fine stier og alle stier her på øya ender jo ut i elv eller hav…Jeg blir aldri mett av utsikt som møter meg…Som det øverste bildet! 🙂

 

Man blir ønsket god tur…Hyggelig det da…

Hjemme og 15 000 skritt og endel sol i kropp og sinn. Det gjør bra skal jeg si dere….

Stikker innom etterpå.

#tur #sol

6 kommentarer
    1. Kjempetur skjønner jeg. Enda bra at nordavinden hadde gitt seg, litt i alle fall 🙂 Og så shina bilen også ,, du verden. Det får være her til det nærmer seg vi skal hive oss i kjøringa sørover 🙂 det nærmer seg fort 🙂 Ha en flott kveld 😀

      1. Deilig å ha litt å pusle med ja.. Du får vaske den til konfirmasjon. Må lissom være deilig å være når man holder på med slikt… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg