Ut på tur og var faktisk godt for kroppen

Da ble det tur før middag. Ble en fin økt. Så fornøyd jeg. Det regnet. Og vannet ville ikke ned i bakken. Det la seg i dammer. Det har vært altfor tørt lenge.. Uten vann blir det inget liv og sånn er det med den saken.. 😀Men det ble tur… Nå skal jeg rydde litt på kjøkkenet… Blir fort mye søl og rot. Deler noen bilder…

Barlind
Barlind
Solliv

Ut på tur 😀 Det er deilig… Kjenne at kroppen får energi og blodsirkulasjon.. Ha en fin kveld til flotte dere 😀

18 kommentarer
    1. Jeg har også vært ute, men kun fordi jeg måtte. Påfyll av kattemat og toalettpapir..hehe. Krise å gå tom, så..
      Det høljer ned, og det er greit nok. Har ikke vannskrekk. Men jeg sliter med mye giktsmerter for tiden pga det ble så kjølig igjen, og det liker jeg dårlig. Så håper på litt mer varme snart.

      1. Vi får håpe litt varme til neste uka. Min kropp er litt stiv og støl den også. Kommer og går. Finvær hjelper på… Det man må får man til. Men kaldt sånn ut og av butikker.. Det er håpløst… 😀Ha en flott kveld da…

      1. Det var veldig deilig. Litt kaldt til å begynne med.. Så ble det bare godt etterpå. Fikk varmen i kroppen og hodet ble litt bedre. Litt tung hodepine i dag. Sikkert været.

      1. Helt klart.. Rette ordet. Frist og godt var det og jeg fikk varme i skrotten. Det var deilig. For var litt frossen 😀Og nå er det tykk tåke…

    2. Friskt og godt ser jeg ;D Flotte bilder 🙂 Blir ikke så mye tid til verken å skrive eller lese så mye her inne, men prøver å få med litt i alle fall 😀

      1. Tusen takk. Dere har sikkert mer enn nok annet å styre med.. KOS dere videre.. Kommer flere dager da blogg er blogg igjen vet du… Men nå nyt familie 🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg