ut på tur med en bar

 

Etterpå i dag skal jeg ut på tur! Håper jeg…Først litt rengjøring og frokost og sånn her i heimen. Fly ned til byen og titte gjør jeg ikke i disse dager. 33 nye tilfeller. Det er bare trist. Men det er på skolene det skjer. Det hjelper ikke at vi voksne holder lite kontakt og følger alle regler, når barna blir sittende i brakke-løsninger på skolene og med 20 elever i hver rom. Da har vi ikke sjans til å stoppe dette altså! 

 

Jeg handler jo på nettet om dagen. Julegaver og da blir det litt annet også! Denne baren skal jeg ta med på tur i dag! Ser god ut! Været er lyst og lett! Deilig…men først liker jeg å gjøre rent huset, mens det er lyst og man ser støvet og skitt! Selv om det ikke er så mange som roter så trenger man en runde hver uke er min mening! Ta vare på deg selv og lag deg en god dag! Innlegg fra tidligere finner du her: Endelig lørdag og fordi jeg fortjener det 

 

 

En strålende lørdag ønskes DEG

8 kommentarer
    1. God morgen!
      Jeg tar en runde der det trengs… har ikke noe fast program lenger, på å vaske hus. Ikke slik som da barna var små og det var husvask hver fredag 🙂 Nei jeg tar det litt pø om pø… Støvsugeren er kjekk å ha!

      Ønsker deg en god tur og en god lørdag 🙂

      1. Tusen takk, God fin kveld til deg. Jeg vasker hele huset 1 gang i uka og drar frem støvsuger andre dager hvis det trengs. Jeg bare er sånn. Både før og nå! klem…

    2. Deilig med bar på tur, det MÅ man ha 🙂 Og i mine øyne er det liksom ikke helt sjokolade, litt mer “lovlig” 😀 Men man har lov til det man vil 😀 egentlig. Kos deg uansett på tur. Her blir det å oppholde seg i nærområdet.

      1. Skikkelig godt! Energi med dette og nesten ikke sukker. Det kan vi like…En stor Snickers er ikke min greie lenger…hehe…Tid for alt! Klem…

    3. Du er så flink til å vaske hver lørdag….. jeg var ferdig med rydding og støvsuging kvart over åtte til morran… for jeg ville ut i sola, hihi…. jeg er så håpløs sånn! Så jeg gikk en tur og så har jeg vært på båltur etterpå! så har jeg vaska litt rundt her – får besøk av ei venninne i kveld! Ikke så lett å være inne å gjøre noe før jeg føler at jeg er ferdig ute lissom…. der er vi omvendt…! God klem til deg <3

    4. Takker. Der er vi helt motsatt. Jeg liker å bruke energien jeg har på morgenen til å holde på her inne. og gjøre alt på en gang. Jeg støvsuger ikke en dag. Vasker en annen dag. Tørker støv den tredje dagen. Vasker badet den fjerde dagen..Absolutt alt i et jafs til jeg er i mål. Og så surrer jeg litt med data først og kaffe etterpå…Så blir det tur. Men masse igjen av dagen. Begynner tidlig! Men noen ganger tar jeg det på fredag etter jobben. Særlig på sommeren da vil jeg fort på stranda og sjøen….Litt styrt av bading og ikke bading ..hehe…klemz…
      Kos deg med besøk da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg