Endelig lørdag

Reklame | H&M Skomani

 

Liker lørdager. Kunne våkne skikkelig før man må noe, det er LYKKE. Det er greit å dure ut den døra, men man blir sliten av det! Det krever mye av mennesker å jobbe hver eneste dag! Men bare det å stelle seg og ordne og fikse hud og hår og klær tar jo også tid. Det blir mange timer til sammen i løpet av en uke…. Menn er kanskje heldigere, men de har jo en plan for klær og slikt dem også!  Man bør se frisk og velstelt ut på en arbeidsplass! Sånn da var man klar….<3 Gårsdagens innlegg finner du her: fordi jeg fortjener det Ta gjerne en titt…..

 

8 kommentarer
    1. Veldig glad i lørdager jeg også, sitter og surrer til langt på dag. Og i dag skal jeg ikke så mye annet heller. Men må nok ut en LITEN tur. Lufte meg litt 🙂

      1. Ja likte det jeg..Leppestift bruker jeg hele dagen.Morgen middag kveld. Går ikke ut i postkassa uten den…haha…Selv klokka 2100 på kvelden og jeg sitter her i mørten så liker jeg å ha noe på leppene!
        Men må ikke smøre på noe hele tida altså. Tar på meg før jeg drar på jobb og det er det! Da blir det ikke noe nytt før jeg er hjemme. Gidder ikke dra på det i veska. Men er ikke glad i gloss, sånt blanke saker. Det tørker ut, må være fuktig! Og hver kveld er det vaselin på leppene. Ulike….Hehe….klem.

    2. Det var kjempefine farger på leppestiftene. Jeg bruker det litt periodevis jeg. Som alt annet jeg driver med..hehe…
      Håper lørdagen din blir bra😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg