fordi jeg fortjener det

 

God fredagskveld! 

 

Da ble det noen minutter her i sofaen. I dag har det gått i ett. Uka har også gått fort synes jeg. Føler at det har vært en bra uke på jobben!  Så tenkte jeg. I kveld er det min dag! Så kjøpte roser til meg selv. Først handlet jeg i en butikk for mamma. Ut med varene der. Innom igjen her på Kråkerøy og innom matbutikk her også og Europris hadde roser på utsiden. Da tenkte jeg..de blir med hjem i heimen! Tur og middag og plutselig var klokka over 18:00 – da er det ikke mye igjen av dagen! Dagens første innlegg finner du her: Ensomhet 13. november 

 

 

Men kvelden er enda ung! Og leser på lokalavisa nå! 85 personer har blitt smittet etter en begravelse. I et etterpålag <3 Og korona-senteret er her på Kråkerøy! Denne gruppen har fått eget telefonnummer å ringe på – hvor infomasjonen finnes på somali! Det er flere smitte-klynger, men dette er den største! 

 

MEN NÅ FREDDAN

8 kommentarer
    1. Du har virkelig fortjent allverdens roser, vennen! Det pynter opp! Jeg har hatt mine i 2 uker nå… kjøper meg nok noen nye i morra! God ferdagsklem <3

      1. Tusen takk så pent sagt. Nå ble jeg glad <3 Lykke til med innkjøp av friske blomster i morgen! Det er hyggelig å pynte i heimen 🙂 klemmer og fin kveld…

    2. ja en skal unne seg noe vakkert ,og du fortener en bukett med roser.Trasig med så mange nye koronatilfeller,noen som ikke lærer att en skal holde avstand og sprite seg ,og en har vel ikke lov å være så mange samlet heller skulle jeg tro

      1. Viktig med litt glede i heimen nå!
        Utrolig masse smitte her nå. Større smittetrøkk enn i Oslo. Ikke bra. Når det er så mange smittet må det har vært altfor mange mennesker samlet. Ikke lovlig. Men språk-problemer kanskje og ikke fått med seg alle viktige regler. Derfor viktig nå at denne gruppen får meldinger på sitt språk! Men utrolig tråkig situasjon for byen her altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg