Uka som gikk…mange bilder :-)

God ettermiddag fine folk..

De to bildene over og under her er fra Torsnes. Bygda jeg vokste opp i. Der var jeg i dag. Gikk tur til et sted som heter Humlevika. Besøkte mamma først da.

 

 En sti jeg ikke har gått før…..spennende…

Litt stusselig den hytta ovenfor da…hmmmHer må jeg ta bilde av en tights som jeg er veldig glad i, fra Kari Traa.

Uka har gått fint. Jobber hver dag og etter jobb går jeg tur. Går 1 eller 2 turer hver dag. Det er det jeg trives med. Liker ikke så godt sånn hjemme hos folk besøk. Men er sosial. Men begrenser seg på grunn av hørselen som er dårlig i forhold til dere som hører godt. Så må dosere energien. Mye forsvinner på jobb. Sånn er det for de fleste av oss også..

Kjøpte meg en bukett tulipaner på Rema på fredag. Det er kost med litt friske blomster i vasen. Strikket et håndkle i tynt bomullsgarn og det var akkurat samme farge.

Her var det full aktivitet på skøyteis i Gamlebyen. På Vollgravene..

Dette er litt mix av min uke. Tusen takk alle dere som er innom bloggen min. Det varmer mer enn dere tror. Dere gjør livet mitt mer sosialt og hyggelig. …❤️

#blogg #turbilder #hobbyfotograf #nedsatthørsel

10 kommentarer
    1. her var det mange fine bilder fra uken som gikk,kjekt å se litt fra stedet hvor du vandrer i hverdagen .Herlig med solskinn da,den nermer seg her også,men ennå må vi vente til litt uti februar før vi får den ned i bygda,da kan vi begynne å lengte mot vår

      1. Tusen takk. Været var nydelig og det er faktisk deilig i solen. Og herlig med det lyset. Koselig å dele bilder herfra Fredrikstad. Det er mye vakkert å se her ved kysten. Ønsker deg en fin kveld. Så får vi håpe sola kommer til dere i Februar. Mye å glede dere til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg