Tusle rundt i Fredrikstad på en lørdag

 

Her på Kråkerøy har vi fått to sånn badstuer som man kan booke tid i nå. Enten alene eller i en gruppe! Så kan man hoppe i vannet etterpå! Skal teste ut en dag! Om det blir nå i høst vet jeg ikke! Men kanskje til våren!  Kanskje koselig å gjøre dette sammen med noen! 👙🐟 Dette er område som er i veldig endring! Her skal det skje mye. Og eierne har gode planer, og de tenker noe ala Salt i Oslo! Dette blir fint! Alt dette her er jo noe som har kommet nå i det siste og det er bare en begynnelse! 

 

 

På samme sted er det anlagt en volleyballbane! Jeg har jo spilt volleyball på ganske høyt nivå! 3. divisjon på det meste! Var moro det! Jeg spilte ikke sandvolleyball, hvis du lurte…

 

 

Gikk videre fra Kråkerøy og til Fredrikstad by! Der var det et marked på Rebell-huset. Kjøpte ikke noe jeg. Men det var salg av brukte klær og ting og tang! 

 

 

Videre tilbake til Kråkerøy, hvor jeg slappet av før jeg skulle handle inn matvarer! Fint vær, blå himmel og deilig å være ute! 

 

Nå er den skarpe klare høstluften der! Sjarm det også….Tidligere innlegg her: Tusle rundt i Halden på en fredag og Treffet i Halden 

 

14 kommentarer
    1. Fin lørdagstur du hadde. Badstu og bading er jo noe for deg har jeg skjønt. Du bader vel utover høsten også du. Jeg er ingen ivrig bader eller badstugjenger. Hadde jo hatt store muligheter for det her i Oslo, for nede ved Salt og andre steder er det mange badstuer har jeg sett.

      1. Veldig flott tur, hadde med sekk og mat og vann! Da er jeg på tur og jeg bare elsker det!
        Jeg liker badstue og vann, så her må jeg teste en dag! Men det er booking vettu, booke tid! Det er der jeg
        har vanskeligheter…Jeg er jo en sånn person, som bare kjenner på formen og går ut den døra.. Og da er det ikke sikkert disse badstuene er ledige. Men jeg skal teste ut en dag! Gøy! 💙

      1. Takk, moro å dele..Liker å gå slike turer og lære meg å bli kjent! Her på Kråkerøy skjer det så utrolig mye for tiden!
        Moro 🩷

    2. Nå lærte jeg noe nytt om deg. At du har spilt volleyball.
      Byutvikling kan være spennende, bare man er enige om hvilken utvikling som er riktig. Du vet en by kan utvikle seg i mange retninger.
      Her i byen er det kun et fasitsvar på hvordan byen skal utvikle sg. Er du ikke enig i det synet er du i mot utvikling.

      1. Her er det Jotne Eiendom som er eiere og de har mange planer for det digre området etter FMV. Det går i en rasende fart og det bygges konserthall og det skal også bli mattilbud og flere butikker inne på området! I tillegg til havn og alt som skjer med båtplasser, sauna, og uteområder. Dette blir bra. Og så har vi Værste AS som jobber tett i tett og de er effektive. Nå er det snart klart for det nye store kjøpesenteret her på Kråkerøy – det åpner 31. oktober! Det skjer så mye her på Kråkerøy nå så det er helt vilt. Moro!
        Volleyball var gøy. Mye trening, høyt tempo og veldig lagånd. Elsket det spillet. Trenet vel nesten hver dag i den perioden..

    3. Så artig at du har vært en så god volleyballspiller! Flotte bilder i finværet, – fint at det dukker opp nye tilbud for innbyggerne! 😀👍

      1. God formiddag! Det var en herlig tid da vi spilte volleyball..Mye glede og mange turer.
        Men så klart mye trening! Skikkelig artig å tenke tilbake på! Ja, det er Jotne Eiendom som er eiere og de har utrolig mange planer og det går virkelig unna..Og det er så gøy at bydelen her på Kråkerøy vokser seg stor og flott! Det blir mye bedre enn sentrum! Nå åpner snart det store kjøpesenteret også, gleder meg stort! Det åpner 31. oktober! Det er også på Kråkerøy!

    4. Koselig treff dere hadde i Halden. Det må dere gjenta. Er sånn badstu i byen her, men ti ville hester får ikke meg til å hoppe i iskaldt vann selv på sommeren. Kjekt for alle som liker det, og badenymfen Solliv må helt klart teste enten alene eller sammen med flere👍
      Har vært innom Rebell i byen, og mye fint og bra til en rimelig sum. Kjekt med stor kjøpesenter på Kråkerøy. Bare en måned igjen til åpning. Ha en fin søndag. Klem herfra.

      1. God søndag! Koselig treff dette og var jo ikke langt unna egentlig. Selv om det tok tid med bussen denne gangen!
        Moro å møte folk og se menneskene bak gardina!
        Ja, sauna er topp! Ikke noe problem for meg å hive meg i sjøen – men det er heller bookingen og booke tid på forhånd. Det synes jeg er litt trasig…Men skal man få det til, så må det gjøres..

        Gleder meg stort til den nye flotte senteret med mange butikker og Mathallen! Du vet hvor jeg kommer til legge igjen pengen mine i høst…hehe.,,,
        Nyt søndagen, her skal jeg ta et tak ute i dag! Nå er det høst og det har vært frost i Fredrikstad i natt. Men ikke på Kråkerøy! Stor klem 🩷

    5. Så koselig å bli med på en rundtur i byen din 🥰 Dette med badstuer har blitt populært, og vi har en i Oslo også som jeg vet blir brukt hele året. Selv er jeg pyse når det gjelder temperaturen på vannet, så jeg har ikke prøvd. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk, ja badstue er flotte greier og jeg tror det er litt sundt for kroppen også! Svette ut litt…
        Men de kan sikkert prøves på sommeren også, når tempen i vannet er varm og god! Du får teste ut en dag!
        Oslo har jo så mange muligheter! Klems <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg