Treffet i Halden

 

Som dere skjønte på Heidi sin blogg https://heidisverden.blogg.no/bloggertreff-i-halden.html Så ble det et lite bloggtreff i Halden denne fredagen! Altså Heidi og meg og også en en fotograf!

 

Jeg var litt stolt av meg selv og lagde en avtale med Heidi på torsdag. Jeg er jo ikke den som er flinkest i klassen med å lage avtaler med andre! Så derfor litt stolt! Har jo tenkt på det lenge, men dagene og tiden flyr av gårde og jeg har ikke vært så mye i Halden denne sommeren..Det har vært kun en gang på forsommeren jeg tok toget til Halden og det var den dagen Heidi kom nedover igjen! Da kunne jeg ikke sende en melding! Men denne uka begynte tankene mine å fly…Fredag er det mulighet! Men akkurat i dag gikk det ikke tog da, og så tidlig som jeg dro så var det ikke buss før tog før 1020..Så da ble det rutebussen til Halden – altså melkeruta som stopper ørten ganger og tok en times tid! Men frem kom jeg og resten er historie! 

 

 

Kaffe må til – vi bestilte mat også da – det var jo lunsjtid og vi er to godt voksne damer som ikke lar det gå fra oss! 

 

Heidi er klar for bokhøsten og det ordnes med bibliotekkort på Halden bibliotek – der også sønn er sjefen har jeg skjønt! Han var hyggelig, og det var koselig å treffe ham! Glimt i øyet og veldig blid og smilende og vennlig! Jeg liker sånt jeg! Mennesker som er vennlige og gir andre tid og omtanke! 🩷

 

 

Etter lunsj og bibliotek så ble jeg med Heidi en tur hjem til henne! Hun har fått seg et koselig hjem og det var passe sentralt! Ikke helt i sentrum, men likevel ikke helt på landet! Etter en stund hjemme hos henne – så var det dags for meg å dra til byen og titte litt! Jeg liker byer og livet i en by! 

 

Og sjåfør hadde jeg tilbake til sentrum – fin service det!

 

 

Elva Tista er alltid et flott motiv!

 

 

Været ble så fint der jeg tusla rundt for meg selv! En koselig dag og det kommer nok noen flere bilder fra denne turen! Heidi var en fin dame å prate med, var seg selv og ikke noe annet! Slik som vi kjenner henne fra livet hun deler på bloggen sin! Lett å prate med – jeg synes vi hadde en veldig hyggelig dag og et fint treff! Så blir nok flere treff der tenker jeg! Koselig å bli kjent med menneskene her inne på blogg! Vi har jo alle et levd liv – så det finnes jo et drøss med temaer man kan prate om! 🩷

 

En lun fin dag med Mening! En riktig fin fredag til dere alle! 

 

22 kommentarer
      1. En koselig dag, hyggelig å se menneskene bak bloggen! Det gir jo motivasjon til å fortsette å blogge! At det også kan bygges vennskap! 🩷

    1. det var koselig å se att du og Heidi kunne treffes ,jeg har ikke truffet henne men føler att hun er ei hyggelig dame ja ,Halden er en trivelig by ja og dei har en veldig kjekk campingplass :=)ha en fin fredagskveld videre

      1. Takk, synes det var trivelig. Moro å møte mennesker bak bloggen og se dem i det ekte livet! Det er trivelig synes jeg og det gir jo en mening med bloggen også! At den har en misjon. Takk og nyt kvelden og en riktig god helg! 🩷 Kos dere!

    2. Så veldig koselig innlegg om dagen din og treffer vårt 😍
      Vi har masse å prate om ja, så vi må nok treffes mer. Må nok ta meg en tur til Kråkerøy etterhvert ☺️
      Takk for fine ord om sønnen min, han er akkurat som du beskriver 😉😀
      Takk for en fin dag, og for at du ville treffe meg. God klem ❤️

      1. God morgen! Takk for i går! Ja, det var veldig hyggelig med et treff i Halden. En fin dag synes jeg! Koselig å se mennesker bak bloggen og bli kjent på en annen måte! Sønn din var veldig hyggelig og det mener jeg 100 %!
        Kos deg md dagen, skal pusle litt her inne før jeg går ut i sola! Klem herfra 🩷

    3. Så koselig at dere fikk til et treff! Du er jo så god, det vet jeg jo, og Heidi er også god (sånt merkes selv om vi ikke har møtt hverandre ennå!)! Flotte bilder av jentene! Klem 🥰🥰

      1. Vedlig fint! Hær jo tenkt på det mange ganger før også når Heidi har vært i Halden. Men da er det jo vært hektisk på disse dagene hun hadde til rådighet! Og i sommer har jeg kun vært på togtur til Halden en gang på forsommeren.
        Men endelig så ble det en åpning og det var hyggelig 🩷

    4. Så utrolig koselig dere fikk truffet hverandre. Ja, det med å treffe og bli kjent med folk er en bonus med bloggen som jeg aldri hadde tenkt på 🙂 Er skikkelig glad for det jeg også 🙂 Skal treffe to på mandag og en neste fredag 😀

      1. Takk takk, var hyggelig! Koselig når man får det til. Jeg er som sagt ikke så flink…Jeg bare står opp og drar på tur og skal man ha avtale med andre mennesker må man ta kontakt litt i forkant! Der er ikke jeg flink. Men i går greide jeg det! Klapper meg selv på skulda. Du er veldig flink og lykke til med dine treff 🩷

    5. Så koselig å treffes utenfor bloggen! 🥰 Det så ut til at dere hadde en hyggelig dag begge to, og ikke bor dere så langt fra hverandre heller. Husker du hadde bloggtreff for noen år siden også!

      1. Veldig hyggelig. Det er fint å se folka bak gardina og bloggen eller bloggleserne! Det gir jo mening!
        Kanskje det klaffer det for oss en gang også! En dag jeg er på tur til Gjøvik. Treffet i Fredrikstad var hyggelig, vi var ikke så mange – men vi som møttes hadde det fint sammen…🩷

        1. Ja, det hadde vært hyggelig!🥰 Du har jo e-postadressen min, så bare å gi beskjed! Da kan vi ta en tur rundt i Gjøvik eller langs Mjøsa. 😊

          1. Ja, blir bra! Håper vi får til dette! Jeg melder i fra og e-posten har jeg 💛
            Blir det ikke i høst, så er det mange nye muligheter i året 2025!

    6. Så innmari koselig. Jeg kjenner dere begge bare via bloggen her, men føler at jeg egentlig kjenner dere litt også. Jeg leser jo begge bloggene. Det er ikke langt til Oslo heller, Solliv?😉 Og jeg vet at du er her av og til og besøker sønnene. Det hadde vært trivelig om vi kunne ta et lite bloggtreff her også en gang🙋🏼‍♀️ Det er bare å si fra neste gang du farter oppover her. Du er jo god på å ta deg ut på tur.

      1. Koselig med treff av andre bloggere og blogglesere! Det gir dybde til bloggen! Pleier jo å dra til Halden en del ganger i løpet av sommeren…Men i år ble det ikke så mye den veien. Men i går fikk jeg det til.

        Ja, bloggtreff i Oslo får vi til en dag. Jeg har jo ikke avtale med guttene hver gang jeg drar innover heller..
        Liker å ta en tur jeg! Se på folk og nyte livet! Skal innover til uka eller noe, men det blir bursdag! Men det kommer andre dager! Vi holder kontakten vet du! 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg