Tur i skogen..

Hei. Jeg tester denne blogginga via mobilen igjen. For å se om det er greit å blogge herfra. Her har jeg jo bildene mine. Fra turene. Jeg går jo tur hver dag.

Her er det en vakker bukett fra dagen.

Jeg elsker jo å gå i skogen. Finne ro… Kjenne tankene komme. Det er noe med når man går alene. Kan ikke glemme vekk tanker. Slik man gjør hjemme. Ved å arbeide. Se TV eller høre radio. I skogen er det bare meg selv og blomstene. Før så gikk jeg alltid tur sammen med noen. Nå liker jeg å gå alene. Drar heller andre steder når jeg vil se folk.

For en duft i skogen… 
Enormt mye konvall i skogen i år. Det er nydelig.

Og fine steder å gå på.

Stier i skogen
Deilig å gå tur her..

Det ble en fin tur. Fornøyd jeg. Og absolutt ikke kaldt i skogen.

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Nydelig tur 😀 Kjente nesten duften av liljekonvall 😀 Her er det antydning til at løvet på trærne slår ut om det blir litt varme 😀

    2. Fine buketter ♥ Liljekonvall er vakkert, ingen tvil om det. Jeg må gå tur opp til ulven min snart og se om liljekonvallen der har begynt å blomstre 🙂

      Gikk det greit å blogge via mobiltelefonen? Har du egen app for det?

      1. Tusen takk… Helt uvanlig nydelig. Elsker disse blomstene… Gikk kjempefint. Bare logget meg inn på blogg.no
        Gikk bedre enn forventet. Har prøvd før. Da likte jeg det ikke. Nå var det mer kjemi ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg