Tullins Cafe

 

God lørdag i regnet…I dag skal jeg være her hjemme og kose meg. Jeg var jo på farta i går. Besøkte det nye biblioteket i Oslo…Rett og slett fantastisk! Du kan se litt bilder fra den turen her: Deichman 

 

Etterpå på tusla jeg litt i  Oslo…Skulle bare innom en butikk og det var Gant. Det er en butikk jeg finner meg klær..Sønn min hadde vært for noen dager siden og fortalte meg at det var salg…Så  da måtte jeg innom. Liker den klassiske stilen. Så handlet en bluse og en t-shirt. Kjekke ting å ha på jobben! Ikke sånne klær man går hjemme i dørene med. Det har jeg nok av..

 

Spiste på Tullins Cafe. Et av mine favorittsteder i Oslo. Utrolig koselig sted med god mat og hele stedet oser av sjel. Har du ikke vært der, så ta deg en tur neste gang du er en tur i Oslo. Ligger like ved SAS-hotellet. Ikke det nede ved busstasjonen, men det som ligger bortenfor slottet..Vært der veldig mange ganger. I går spiste jeg Fish and chips, kjempegodt! Du finner stedet her: Tullins Cafe – er ikke så glad i steder i Oslo som ligger helt i gryta. Best å komme seg litt unna. Og var litt ør i hodet. Altså egentlig ikke dagen for å trave i Oslo, men jeg holdt meg litt unna støy og mas. Biblioteket gikk greit, selv om det var en del folk der, så er det ikke støy! 

 

 

Avsluttet det deilige måltidet med en kaffekopp!

 

 

Og en selfie på toalettet. Måtte jo vise frem den gule buksa jeg kjøpte i Sarpsborg. Gul genser hadde jeg fra før. Kjøpt på Gant for mange år siden. Holder vask etter vask..Været var litt sånn smårufsete på ettermiddagen. Så gadd ikke gå i Oslo til langt ut på kveldinga. Jeg hadde jo utrettet det jeg skulle. Sønn min som bor der inne var på jobb og hadde andre planer på kvelden! Men ble en hyggelig dag for Solliv  💜 #tullins #gant #oslo

 

 

Fin dag videre…

 

 

16 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært på Tullin cafe, egentlig litt rart, før vanket mange døve og tolker der. Må prøve det stedet 🙂 og skal gå på biblioteket 🙂

      1. Herlig…Tullins er et topp sted. Stedet jeg liker meg best i Oslo egentlig. Liker maten og stedet. Veldig hyggelig der. Og biblioteket var topp..Dit skal jeg igjen! Elsket det!

      1. Tusen takk, mange flotte steder litt utenfor sentrum. Lett å finne frem. Bare se etter hotellet og følg trikkeskinner til Holbergsplass. Blir glad av farger,…Fin lørdag.

    2. Maten ser veldig god ut..aldri spist der eller hørt om stedet.. Biblioteket ser flott ut..får prøve å få tatt en tur dit..men ikke sikkert det blir i sommer 🙂 Fin med gult var du jammen..og bra du kosa deg på oslotur.. God helg videre 🙂 Klem <3

      1. Maten bar kjempegod. Og stille og rolig sted. Litt mer mas der når høsten kommer.
        Det biblioteket var helt topp. Kanskje lurt å vente litt for nå er det masse folk på tur for å se…Gult er fint og turen ble bra selv med litt hodepine..Klem…

    3. Så fin du var i gult😊
      Oslo er ikke stedet jeg drar til. Har ikke vært der så mange gangene jeg. Men jeg leste innlegget ditt om biblioteket. Dit kunne jeg tenkt meg og tatt en tur. Flotte bilder du hadde tatt derfra😃

      1. Tusen takk så hyggelig. Du burde dra på dette biblioteket. Utrolig flott og det koster jo ingen ting..
        Lett å finne frem, det ligger mellom Østbanen og operaen. Det er veeeeldig stort så ikke vanskelig å finne.
        Jeg har jo blitt ganske så kjent i Oslo, da sønn min har bodd der inne fra han begynte på universitetet og nå er han snart 33 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg