treting eller tre ting

 

I dag ble det litt av hvert igjen! 

 

3 ting: Garn kom i posten. Voksfilter til høreapparat fra HLF kom i posten og penger inn på konto fra blogg! Var ikke det herlig? Det synes i hvertfall jeg! Jeg fikk garn til jul og bestilte litt mer for å lage en vest! Du finner litt om det her: noen julegaver – jula 2020. Så da skal jeg strikke en vest om ikke altfor lenge! Først er det noe som har blitt liggende dessverre. Det tar jeg tak i nå! Satser på at dette plagget er ferdig nå i helgen! Hvis jeg har garn nok og oppskriften var borte, men det går bra! Gjøre ferdig en og en ting om gangen  er ikke det letteste for meg – har mange ideer. Men nå er jeg i gang! Plutselig blir man lei og så finner man ikke tråden (bokstavelig talt) før det har gått lang tid…

 

 

Tur har det blitt – marsjerte ut med det samme jeg kom fra jobb! Satt meg ikke ned et sekund. Deilig det da..

 

 

Eple-høsten ble ikke helt god her i år og her er det mat til fuglene. Ser det er masse sidensvans som elsker epler og svarttrosten er glad i frukt! Ikke hos meg, men en hage jeg gikk forbi! 

 

Så da ble det litt treting også! 

 

Men du ha en vakker kveld ❤️

6 kommentarer
    1. Tre ting er jo dagens trippel det – så bra…… og treting er kos – enten trær eller kopper, trau og boller av tre som jeg laga mye av før….😍😍gid klem

    2. kjekt du fikk litt på konto da :=) og spenende med nye strikkeplagg :=) er i gang med en langjakke til meg selv jeg også .
      Hadde eplene falt på bakken hos meg hadde hjorten vært her og spist det opp fort :=) men god mat for fuglene også ja

      1. Ja litt gøy å tjene noen kroner på bloggen! Spennende med den jakka di 🙂 Gleder meg til å se. Rådyra liker også epler, sett dem der i høst! Nå ser jeg ikke rådyr om dagen, kanskje gått med i jakta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg