Trenger du rødvin til jul?

 

Da kan jeg anbefale disse her! Helt greie til en ok pris! Ikke noe hokus pokus, bare en grei vin eller tre. Jeg er den som aldri kjøper en boks. Jeg vil heller har forskjellige viner i glasset enn den sammen smaken som går igjen i hele jula. Ta disse tre så er du i mål i år! 

 

Ikke mange dagene igjen nå altså. Gato Negro Cabernet Sauvignon 2021 – pris 101,90 fra Chile! Monastier Shiraz 2017 – pris 149,90 Frankrike. Casillero del Diablo er en god gammel kjenning – Chile. Pris er jeg usikker på, men ikke av de dyre! Det er god gjenganger her i huset i hvertfall. Skal man lage litt god saus til julemiddagen så man ofre noe vin også! Ingenting slår en god rødvinsaus til skinkesteka! Eller trenger du en hyggevin til helgen? eller Trenger du tips til en god rødvin? (1) 

 

Du har enda to dager på deg! Fredag er polet stengt!

 

18 kommentarer
    1. Diablo er en kjenning…. den er god! Jeg gar allerede fått 5 rødvinsflasker i gaver…… ingen av disse, men….! Så da slipper jeg shopping, og har rødvin langt utover nyåret, hihi…! Vanligvis kjøper jeg pappkartong, kjekt i bobilen! Klem 😘😘

      1. Det er greit i bobilen sikkert. Her hjemme må jeg har forskjellige viner.
        Så gøy med så mange gaver da! Da kan du nyte 🙂 klem.

    2. Cato Negro liker jeg også. Og den til høyre er også god.
      Nå har jeg overlatt innkjøp av vin til min datter.
      De skal være her i jula. Dvs hvis de er friske😅🥺

    3. Gode viner du har valgt. Kjøpte en kartong siden vi er to og får sønn og svigerdatter her på julaften. Men har noen flasker også. Fikk gave så jeg har ikke smakt på disse da. Glad i rødvin som er økologisk og har lite sukkker. Fant en fra Spania, virkelig god.

      Skal ikke på polet nei i disse dager. Hjemme og slapper av. To døtre og to barnebarn kommer i ettermiddag. God juleklem til deg, og riktig god jul.

      1. Høres ut som dere har en god plan for vinkartet i jula! Deilig å kose seg hjemme nå synes jeg,
        jeg er ferdig med å styre rundt. Skal bare tenne lys på grava til min pappa. Det blir i morgen!
        Kos deg med kveld og juleklem fra meg.

    4. Fint med noen tips, men blir ikke noe vin til jul tror jeg.. Den øverste har jeg smakt og den er god..usikker på om jeg har smakt di andre , så kanskje jeg forsøker en av di neste gang jeg kjøper vin.. 🙂 Ønsker deg og dine ei riktig fin jul..guttene kommer hit på julaften, ellers blir det stille og rolig <3 Klem <3

      1. Blir kanskje stille og rolig for mange av oss denne julen. Liker ikke å menge meg med så folk jeg nå.
        Tar det pent her hjemme. Vi får gjøre det beste ut av det. Uansett så er det å fri som jeg synes er deilig med jula.
        Og ordne med julegaver elsker jeg, men det er jeg jo ferdig med. Juleklem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg