Tog til Halden og konsert

 

Koser meg på konserter! Det er noe med hele settingen og opplevelsen! I går var det konsert med Melissa Horn. Bussen hadde kommet da jeg kikket i gata der litt over kl: 1700. Hun har så fine tekster og låter så bra, nydelig stemme og tekster som berører sjelen! <3 

 

 

Nyt musikken og se litt på bildene! Salen er veldig intim, hun har publikum tett på når hun har konsert i Halden, et veldig fint sted – Brygga kultursal, Halden..

 

 

 

 

Så er det slutt…

 

Litt ekstranummer må til..

 

 

Slutt for denne gangen, hun er på turne, så følg med kanskje hun dukker opp i nærheten av deg også.. Jeg tusla litt rundt i byen først Jul i Halden Vet dere, det er skikkelig stemning i Halden, mye finere enn Fredrikstad! Masse folk ute på restauranter rundt i byen, sånt synes jeg er koselig..

 

Viktig å nyte øyeblikket…Noen damer i nærheten der jeg satt hadde mer enn nok med å sende meldinger på mobilen og handle alkohol! 

24 kommentarer
    1. På slike dager kan man være veldig glad at koronarestriksjonene heldigvis er borte.🤗
      Slike intimkonserter hadde ikke blitt det samme med restriksjoner.
      Det både ser og høres veldig bra ut!🤩🤩🤩
      Nyt lørdagskvelden!🥰

      1. Ja, det ble jo to år uten konsert fra henne i Halden..Trist..
        Jeg prøver å få med meg alle konsertene derfra..med Melissa Horn..
        Den stemmen er nydelig og det flotte bandet.
        Takk og nyt kvelden! 🙂

    2. Jeg elsker sånne intimkonserter, for det blir så mer personlig enn i de store konsertsalene. Har vel ikke hørt så veldig mye på henne, men liker det jeg hører. Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🤗

      1. Takk, ja jeg liker denne artisten veldig godt og har vært på mange konserter.
        Følger med hele tida når hun legger ut programmet sitt.

        Fin kveld videre..

      1. Veldig flott konsert, jeg tok mobilen opp et par ganger for å ta bilder – jeg er jo blogger!
        Men sender ikke bilder og meldinger når jeg er på konsert..

    3. Trivelig å gå på konsert! Jeg har faktisk ikke hørt om henne, men så på oa.no at hun hadde vært på Gjøvik ikveld.

      1. Veldig trivelig og så nydelig stemme og vakre tekster, da skulle jeg vært på Gjøvik i går <3
        Kan ikke rekke alt….
        Ha en fin dag!

    4. Herlig. Dere har så mange muligheter nå når pandemiens klamme hånd har sluppet taket. Her har kommunen, med politikere i spissen, klart å stenge vår berømte kultur arena, Slipen Scene. Tragisk. God søndag ønskes. 🤗 Klem

      1. Veldig bra det igjen er normale tider med folk og styr og underholdning og kos.
        Stengt det fine stedet, det var jo så fantastisk …Skjønner ikke noe jeg,
        flotteste scene og kulturhus nordover…Hm…Politikere rår! Ikke bra…
        Klem og fin søndag! 🙂

    5. Gøy med Konserter 😊Jeg tar bilder og koser meg. Sikkert noen som synes det er irriterende også 🤪At jeg knipser bilder og ikke bare følger med. Man får gjøre som man trives med 😊 Lenge siden jeg har vært på konsert nå.

      1. Ja, jeg tar 5-6 bilder på to timer, så det er innafor synes jeg..
        Du har jo Spektrum, Telenor Arena, Rockefeller…etc..På Rockefeller har jeg vært flere ganger, der liker
        jeg meg godt..Masse muligheter..Telenor Arena er populært…hører hele tida om folk som er der som bor her i Fredrikstad..
        Vi må jo kjøre et stykke da…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg