To fluer i en smekk…

Hei og fin fin søndag. Håper du koser deg.

Bilen var så frossen og isete. Så da tenkte jeg på noe lurt…Her er det gratis å parkere i parkeringshus etter kl. 0900 på søndag. Så da kjørte jeg rett og slett bilen inn i huset til litt varme i skrotten.

Så da tusla jeg turen min i byen. Fredrikstad var klar og vakker i dag. Masse folk ute i sola. Sola varmet faktisk.

 

Jeg gikk langs elva. Fin og koselig tur skal jeg si dere..

Stakk innom et butikk og kjøpte med en pose med tomatsuppe. Fikk så lyst på det i dag. Så det er middagen.

Her tøffer ferja også..

Ble en fin fin tur dette…Nå fyr i ovnen ❤️Ja, jeg elsker Fredrikstad ❤️

#blogg #fredrikstad

25 kommentarer
    1. Det var veldig lurt..for bilene blir jo helt nediset…så greit å få tina de opp litt…Jeg måka snøen av min i går…selv om jeg ikke skulle ut å kjøre….glad for det i dag…for nå har jo sola skint og det ble jo en flott dag! Selvfølgelig etter min daglig tur…hihih..Flotte bilder og håper du har hatt en fin søndag!

    2. Dette så ut til å være en flott tur ja ♥ Og fine bilder. Artig med den røde ballongen. Og ferja så koselig ut også.
      Ja, godt å være litt snill med bilen også, og la den få stå under tak en stund 😀

      Ha en fin søndag videre ♥ Klem

    3. Smarte du 😀 Og masse flotte bilder fra nok en bytur 😀 Dere er jo en by ved havet,, så ikke rart du har mye sjøfolk i familien 😀 Veldig glad i supper,, gikk jo mye av det, og jeg ble jo suppe ekspert når jeg brakk kjeven for et.. to år sida 😛

    4. Så deilig med gratis parkering så bilen ikke fryser ihjel på søndager 😉 Her er det også slik. Dvs, er gratis park hele uka etter kl 8, og etter kl 17 på lørdager og hele søndagen. De er kjempegreit 🙂
      Nydelige bilder fra solfylte byen din <3 God kveld til deg!

      1. Fine greier… Her er det gratis etter kl. 1400 på hverdager.. Frem til 2400 på kvelden.. Og på lørdager og søndager gratis fra 0909 til kl.. 2400..Sikkeet triks for at folk ikke skal parkere der om natta..

    5. Så koselig å se bilder fra byen. Vet ikke når sist jeg gikk der nå. Men det kommer vel snart en vår med krokus og bølgeskvulp. Men så fint om vinteren også. Kos deg videre 🙂

    6. Flotte bilder av Fredrikstad! Og det er godt å kjenne at sola har begynt å varme litt. 🙂
      Sikkert godt for bilen å få komme litt inn i varmen også 😉
      God mandag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg