Til den nette sum av 999

Hei, en liten kaffepause. Lørdag er jobbedag for Solliv. Ikke på jobben da…nei, der viser jeg meg ikke på lørdager….her hjemme vel. Jeg har hus og hage og bil og nok å holde i stand…pluss at jeg fixer på badet om dagen…hmmm og påsken nærmer seg….:-)

Denne vasen lagde sønn min på barneskolen. Styggpen ikke sant. Den har stått i en hylle. Men nå har jeg satt den frem i stua. Jeg skal ha den på sjenken med litt strå i.

Det andre bildet har jeg lånt fra en facebookside fra en interiørbutikk her i byen. Jeg så plutselig likheter. Denne koster kr. 999. Så det så…

Hehe….jeg er trendy..ligger et hav foran alle mennesker…

10 kommentarer
    1. Slett ikke verst, det må jeg si. Sønnens kreative skaperevne kommer jo helt til sin rett nå 😀 Så finn et strå, å tre neri… 😀 Ha en vakker lørdag 🙂

    2. Den var jo kul den vasen der 🙂
      Ja, med eiendom, bil og alt det der, så er det alltid nok å gjøre. Her blir lite gjort av meg….sukk. Men….det er ingen krise. Får ta det når det passer sånn 🙂

      God lørdag til deg ♥

      1. Ja alltid nok å gjøre. Flink til å slappe av jeg… Men nå måtte jeg ta et tak vet du… 💛Og ting ute er jo bare morsomt 💚ha en super kveld da..

    3. Godt gjort av gutten å få til det der med den skrekkelige leira de bruker på barneskolen. Jeg har flere rødleirefigurer stående. Den ene mer snodig enn den andre. Stakkars unger, tror jeg…hehe.

      1. Hehe… Ikke sant.. Utrolig hva dem har produsert opp gjennom. Men nå er denne vasen fram i solen i hvertfall… Var nok mye jobb for små hender 💞❤️

    4. Minst like fin den sønnen di har laget..blir nok dekorativt med strå oppi 🙂 Kos deg med helg selv om du har litt å gjøre.. Klem <3

      1. Ja ikke sant. Det er jo vakkert.. Og med litt strå eller siv så blir det pynt som ikke alle har kanskje… Nok å gjøre 💚men nå kveld… Fin kveld og morgendag til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg