Tidlig morgentur

 

Hei igjen, Skrev akkurat om tidlig Tidlig kveldstur Så da får jeg ta med tidlig morgentur også!

 

Det var på den motsatte siden av øya i forhold til kveldsturen! Jeg går jo mot SOLA..Noe annet ville jo vært dumt..Nå som sola er der og alt begynner å poppe opp..Se bare under her, en ny plante funnet på min vei..

 

Det er en hageplante. Veldig vakker! 

 

Her på krakken satt jeg og kjente sola varme godt i ansiktet, så deilig! Det var noen av dagens bilder. Man må jo dokumentere og bilder i et innlegg er viktig!  🥰

 

I påsken har jeg sett to forskjellig krimserier på NRK..Så kjenner jeg har fått nok TV for en stund! Jeg vet ikke hva det er med meg, men TV må jeg ha i små doser! En time sånn på kvelden går greit..

 

 

EN FIN KVELD ØNSKES ALLE MINE LESERE 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Flinke deg med turer både morgen og kveld, og alle andre tider. Ingen tvil om at vi ter har sluppet taket der sør. 🤗

      1. Mange takk, ja deilig å gå turer. Det gir energi..
        Våren harr endelig kommet…Det er så deilig 🙂 Nyt påskedagen min venn..🥰

      1. Tusen takk, ja i denne påska harr det blitt 3-4 turer hver dag, det er så deilig å være ute..
        Godt å gå i skogen og ved sjøen. Det er Forglemmegeisøsteer, en staude. Den burde du ha i hagen din.
        Som er så glad i Forglemmegei – klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg