Tidlig kveldstur

 

God kvelden dere..

 

Håper du har kosa DEG i påsken..🧡 Var en tur innom mamma og etterpå der, la jeg ut på ny tur..Sen ettermiddag/tidlig kveld! Jeg liker å gå til kysten her på Kråkerøy..Tramper nok skau og asfalt på vinterstid! Da går jeg ikke ut på slike glatte svaberg. Det nytter jo ikke..Men nå som våren endelig har kommet og snø og is er borte…Da er det mange muligheter åpne igjen! 

 

 

Nesten litt abstrakt kunst! Men det er jo bare svaberg og det hvite er salt fra havet.

 

Veldig trivelig å gå turer til forskjellige tider. Morgen, ettermiddag og kveld er aldri lik, selv om du gikk akkurat samme ruten. Moro er det…

 

For meg  er dette det beste jeg vet, og det er kjekt når man har fri. Da trenger man ikke jobbe med klokke og rekke ting…Man kan legge opp turene sine i løpet av dagen som det passer med andre gjøremål…I ❤️..

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg