Testing av ny pizza

Da satt jeg meg ned for kvelden…Tar meg et glass øl…:-)

 

Mens jeg vaska bil i stad. Lagde sønn min pizza. Ikke hjemmelaget denne gangen. Men testet et nytt slag. Var god den. Og fløffy bunn synes jeg. Det har ikke Grandiosa. Så kjøper nok denne igjen vi. Nok til oss to. Jeg spiste 3 biter og han 5. Og med litt salat til ble det grei fredagsmat dette…Men jeg kommer nok til å ta på litt mer stæsj neste gang. Litt sopp kanskje. Og kanskje litt flere kjøttboller. For disse var små. Grei pizza, men ikke 6. Som det står på pakningen.

 

Kanskje 4. Men jeg liker best å lage selv…men greit sånn en gang i blant. Pris kr. 70. Ikke den billigste frossen pizza akkurat…

#pizza

6 kommentarer
    1. Takk for tipset, den har jeg ikke prøvd 🍕 Pleier å variere mellom en pizza bolognese og en vegetarpizza, som blir spicet opp med ekstra krydder og ost 😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg