Tallet 539

 

Kom inn – kom inn!

 

Jeg vifter alt jeg kan med armene! Kanskje skulle hatt en slik oppblåsbar sak utenfor huset her jeg bor! Vet ikke og det hadde hjulpet på bloggen altså! Men får jeg en ny besøkende så er det jo GULL verdt! 

 

Jeg elsker besøk her på bloggen, det skal jeg være ærlig på! Hvis ikke hadde jeg bare sluttet å blogge, dersom man hele tiden aldri ser at tallene går oppover. Da hadde jeg skrevet litt i en 7. sans og andre bøker! Jeg bruker faktisk 2-3 timer hver enste dag på denne bloggen! Det er tid jeg kunne brukt til å lese bøker, strikket kluter og solgt! Eller hengt med venner eller familie! Så det er masse tid hver eneste dag, man legger hele sjela si i bloggen! Jeg bruker ikke 2-3 timer på å skrive et innlegg, det er ikke det jeg mener.

 

Men er man på blogg så man lese andre sine blogger, kommentere, følge opp sine egne kommentarer. Det er jo det som er hele greia med blogg, være aktiv og følge opp sine lesere! Hvis ikke kunne mine lesere bare lest VG eller Dagbladet eller KK eller noe annet! Og det tar mye tid å finne bilder til bloggen, bildene mine er en stor del av bloggen min som dere vet! Som sagt jeg elsker besøk her på bloggen og tallet 539 viser at jeg hadde 539 sidevisninger i går. Det er bra, har ikke hatt så mange visninger siden 26.10.21 da hadde jeg 556. Jeg skriver opp i en bok hver dag, hvilken plass jeg har og hvor mange visninger jeg har på blogg. Jeg skriver også opp alle mine innlegg – hva overskriften er. Altså i dag skriver jeg opp: 10.1.22 Plass 32 – 539 sidevisninger. Blogginnlegg 1: Tallet 539 Blogginnlegg 2: kurere gruff 

 

Ellers så sitter jeg og venter på at gradestokken kryper oppover, slik at jeg kan bruke bilen. Den er fremdeles helt glasert. Værmeldinga gikk ikke som ventet. På lørdag var det meldt regn og varmegrader etter snøværet på fredag! Men som dere vet så ble det ikke regn eller plussgrader. Det er fortsatt ikke krøpet oppover. Men jeg hadde en tro til værmeldinga, men den er i grunn ikke til å stole på! For da hadde jeg ryddet bilen helt for snø på fredag kveld og dekket hele bilen med en dekke! Men jeg tenkte jo at dette var ikke noen vits siden det skulle regne på lørdag! Så jeg krysser fingre og alt jeg har at utover dagen og kvelden blir hot hot hot her! 

 

Så skal gå meg en tur til byen og hjem igjen tenker jeg…jeg er veldig glad i hverdager og at alt er åpnet! Før så gledet man seg masse til helga, nå gleder jeg meg i grunn mest til ukens hverdager! Litt slik som pensjonister tenker, vil jeg tro! Jeg er jo nesten pensjonist jeg også, jobber bare noen få dager i uka. Og vet dere hva – det holder i massevis!!! Aller helst vil jeg bare blogget……Det er jo livet…for Solliv ❤️ men jeg er avhengig av besøk på bloggen for at det skal gi meg motivasjon! 

 

Ha en fin mandag!

24 kommentarer
    1. Jeg liker også veldig godt besøk i bloggen. Det å bli kjent med andre bloggere og flere lesere har på mange måter reddet meg fra ensomheten. Det kommer jeg alltid til å huske og være takknemlig for 🥰

      1. Dette er en god arbeidsøkt ja, men man må være tålmodig. Takk…
        Klart det tar tid å jobbe med blogg! Det er ikke en 5-minutters jobb akkurat!

    2. Gratulerer såååå mye med flott tall <3
      Må jo bare si meg enig – visst er det gøy med besøk på bloggen, for hvis ikke – ja som du sier, da kunne man like godt skrevet dagbok eller noe sånt. Jeg har jo vært veldig til og fra i perioder – for i motsetning til mange, mister jeg skrive- og lesegleden når jeg blir for sliten eller deprimert – men nå er jeg tilbake for fullt – og ser jo at i alle fall enkelte dager, så har jeg knødd meg litt lenger opp på lista enn bare blant de 10 siste liksom..og det er GØY =)

      1. Tusen takk så hyggelig.
        Hvis ikke kunne man bare notert oppskrifter og ting og tang i en bok. Man ønsker jo å bli sett.
        Hvis ikke er man ikke ærlig og tør ikke stå for det! Ja, det er gøy når man kryper oppover fra plass nr. 100,
        Det gir litt mer mening! Det å stige oppover for meg er som bensin til bilen. Uten bensin stopper den og det gjør jeg også uten besøk!
        Da gidder jeg ikke mer…
        God klem videre…

    3. Du ligger jo stort sett langt opp på lista du da.. og det er vel fortjent ! Fine , varierte innlegg og jevn og trutt jobbing 🙂 Hadde ingen..eller bare et par stk vært innom hos meg hadde jeg nok slutta å blogge.. Men for meg (helt ærlig) er ikke det å ligge veldig høyt opp så viktig..men veldig gøy da ! Jeg liker det kreative med blogginga..og da må man jo helst ha et sted å dele det også.. Og det å få og gi kommentarer skaper litt liv på bloggen og det er hyggelig syns jeg <3 Klem <3

      1. Tusen takk, jeg synes det er viktig å svare på kommentarer. Ikke alltid man rekker å kommentere alt man leser.
        Sånn blir det hos meg også. Det kan bli i meste laget! Men svare på mine kommentarer hos meg synes jeg er viktig.
        Hvordan skulle man ellers funnet kjemien med de bloggløse da? Hvis man ikke svarer…
        Jeg liker å klatre litt, men går ikke fort. Men har ikke dårlig tid…hehe..Ja, hadde man hatt dårlig besøk så hadde jeg ikke
        giddet å blogge. Det går for masse tid.
        Klem..

    4. Nå synes jeg også det er artig å blogge igjen, og da bruker jeg litt tid på det. Godt å føle at en ikke sitter her alene for seg selv og knoter også. Og klart det er artig med besøk på bloggen. Ellers hadde jeg bare vært der jeg var, eller fortsatt å bare skrive for meg selv, slik jeg gjorde før.
      Klatrer litt opp og ned jeg, og det er ikke viktig å komme på toppen, men artig når jeg holder meg blant de 100. Og særlig da jeg plutselig var på 54 plass 😉 Finner jo ut litt hva som vekker interressen til andre etterhvert også, og etter som hva er jer inspirert til å skrive.
      Loggfører ikke jeg da, men klart det også er artig. 🙂
      Du er jo høyt oppe hele tida du da 😉

      1. Så bra du synes det er artig å blogge igjen. Det er koselig. Så klart det er koselig å få
        besøk her på bloggen. Får man ikke det så er det ikke gøy å blogge. Og man vil se resultater over tid også.
        Det liker man. Hvis ikke kunne man bare rablet ned for seg selv for å noe bla tilbake til for å sjekke ut.
        Det er gøy med besøk. Du klatrer oppover du også, det er koselig.
        God kveld videre og klem..

    5. Jeg synes det er koselig å lese hva dere bloggere skriver. Titte på fine bilder, få en lys ide. Følge deg på turer for du deler så gladelig med oss andre. Nå blogger jeg ikke selv, det tok så mye tid da jeg skrev selv. Gratulerer med at du stadig kommer høyere opp og jeg håper at flere finner veien til din og andres blogger. Ha en fin kveld. Du får skaffe en sånn kar som vinker alle inn på bloggen din. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk for veldig koselig kommentar. Jeg tror du liker å lese og kommentere ja.
        Finner deg litt her og der og det er veldig stas. Tusen takk, liker å klatre litt for
        dette tar mye tid og da vil man jo se resultater. En slik type som vinker inn
        vil jeg ha, herlig fyr! God kveld videre…Klem

    6. Enig! Årsaken til at en blogger, er jo at en ønsker å bli sett og hørt!
      Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; Denne bloggen er blant de mest undervurderte her på plattformen, der jeg er overbevist om at det kun er et tidsspm. før folk for alvor oppdager den 😉

      1. Tusen takk, hyggelig å høre .Man må være tålmodig her i bloggverden tror jeg og det lønner jeg på sikt. Men det går masse tid helt klart. Og man vil jo enda høyere opp! Plutselig en dag….man må være optimist!
        Blir jo som å skrive en bok, utgir man en bok så vil man jo at folk kjøper den. Her blir det små noveller hver dag på en måte! 🙂

    7. Viktig med besøk – og viktig med koselige kommentarer! Du er på god klatretur oppover, Solveig – det er moro! Jeg holder meg litt lavere – har jo tross alt høydeskrekk! God klem <3

    8. Jeg er enig med deg, det er både viktig og gøy med besøk på bloggen. Uten noen kommentarer og besøk blir det veldig ensomt. Jeg er ikke så veldig opptatt av hvor på lista jeg ligger som du vet, men at jeg er der gir mening og inspirasjon til å skrive. At det tar tid med bloggen er sant, for selv om man ikke bruker lang tid på hvert innlegg så skal det følges opp og de som stikker innom skal også få et besøk tilbake 🥰 Jeg liker bloggen din veldig godt, for den har meninger og et variert innhold.

      1. Tusen takk, det var hyggelig sagt. Det er koselig med besøk på bloggen både av sidevisninger og kommentarer.
        Så da blir man motivert til å fortsette. Hvis ikke kunne man jo bare gjort noe annet. Hekle, strikke, lese etc..

        Må være noe som gir noe tilbake og det er lesere! Det tar tid å jobbe med en blogg både før og etter!
        Men det er hyggelig, og gir god mening! Men tid tar det! Derfor mener jeg at det skulle vært litt mer gulerøtter
        når det gjelder oss som ikke er toppbloggere. Før så var det fine penger å tjene blant de 20 beste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg