Svart belte i shopping

,

Svart belte i shopping på en Fredag Kan like det! 

 

På-jakt-etter-billige-varer-til-påske-dagen! Det ble den fredagen…

 

Var vel ikke helt noen genistrek å handle i dag..Det var tomme hyller og store tomme hull! Nedsatte varer lokker folk til shopping..Rømme, grillpølser, lammelår, jordbærsyltetøy, knekkebrød, ketchup, vaskepulver, potetgull, marsipan, troika, ++ Man må bare ta seg god tid å se etter varene. For ingen plakater forteller deg at det er billig…man jakter egentlig på et påskeegg i butikkene..

 

Jeg handlet på Extra, på Kiwi, på Europris, på Rema og en ny tur på Extra… Så er ikke det svart belte i shopping så vet ikke jeg…Fant noe til veldig billige priser, men ikke alt jeg håpet…Men Rema hadde en del! Kiwi og Extra her på Kråkerøy var plyndret……🏴‍☠️

 

 

Men fornøyd med dagen…Handlet en del til hyller og skap og fikk også handlet påskeliljer som jeg plantet ute!

 

Kjøleskapet mitt var ganske fullt, for jeg har ikke spist så mye i det siste…Litt dårlig matlyst etter Forkjølelsen fra helvete Men går bedre nå…Kjøleskapet vasket jeg og fylte opp på mandag egentlig…For da var det en del kjølevarer som var på salg! Deilig med skikkelig nedvask av kjøleskapet før man handler inn til påske! 🐣

 

Da vet man hva man har og hva man trenger! Ikke bare handle sånn på måfå. Påsken er lang og det er mange fridager, og det kommer helt sikkert folk innom dette huset vil jeg tro! 🐣 Og hyllevarer holder lenge…

 

Det går mot påske!

20 kommentarer
      1. Moro å jakte på kupp.. Men som sagt det var utplukket…Folk handlet jo kassevis og tenkte bare på seg selv. Her om dagen var det ei som handlet 2 og en halv kasse med påskeskumharer. Jeg fikk ikke en.. Tok rubbel og bit. Sånt er ikke greit..

    1. Mye tomt i butikkhyllene nå…! De kriger og kriger, men jeg har stort sett finni det jeg trenger! Jeg handla litt igår, og får ta siste påskemat-handel på tirsdag! Bare sånt småtteri igjen – blåbær og frukt og sånn! 🙂 klemmer

      1. Folk handler digre mengder og tenker kun på seg selv. Da blir det ikke nok til alle.
        Og noen varer blir ikke fylt opp. Når det er så billig, må det være max 3 eller noe sånt.
        Folk gribber og er grådige og griske.
        Klemmer..

    2. Var på butikken i går, ingen tomme hyller å se. Kjøpte lammelår, litt snop, og ting man ellers trenger. Men opplevde en gang jeg skulle kjøpe et brød siden det var 50%. Her stod det to personer, og fylte handlevogna med akkurat det brødet jeg spiser til vanlig. Kunne ikke dy meg og sier unnskyld meg jeg trenger to brød og strakk armen og tok de siste to brødene. Måtte nærmest flire da jeg så ansiktsuttrykket de fikk.

      Nå skal jeg bake speltbrød og må legge korn i bløt som får stå til i morgen. Setter da deig i morgen tidlig. God påske til deg og dine.Varme klemmer herfra.

      1. Ser den med brød altså, må bare brøyte seg frem..Neste gang skal jeg gjøre det for folk er
        frekkere enn flatlusa og gribber til seg og tenker ikke på andre bare meg og meg. Lei hele priskrigen jeg.
        Høres ut som ett veldig godt brød. Jeg lagde kanelboller det var også deilig. Men mye enklere da.

        Nyt kvelden, skal se på bakemesterskapet jeg..
        God klem herfra ❤️

    3. Det er ingen krise nå i påska bare mat har mat i huset. Men noen egg hører påska til og kanskje litt snop. Handler man stort så har man mat lenge. Men jeg skjønner deg godt, av og til blir det til at man stresser fra butikk til butikk. Det er mye som frister. Skal ha kylling i kveld og har kjøpt kyllingsaus. Fikk tar i noe for halsen også. Ha en fin dag.

      1. Må bare tenke annerledes..Egg var utsolgt her, og alt med taco og laktosefri melk var også revet bort.
        Sånt er jo litt kjedelig. Så måtte på ny runde i dag og fik tak i melka..
        Kylling smaker godt…Bra du fikk noe for halsen..Jeg er ikke bra enda…Seig denne forkjølelsen.
        Ha en fin kveld og god bedring og gratulerer med din mor.

      1. Så bra, det var ganske utplukka her – måtte løpe rundt for å få det jeg trengte.
        Lactosefri melk var utsolgt, og egg var utsolgt. Pluss det meste med taco..
        Ny tur i dag, fikk tak i melk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg