Forkjølelsen fra helvete

 

 

Det er fryktelig mye smitte og forkjølelse som reker rundt her i disse dager!

 

Jeg har vært sjuk i en hel uke egentlig..Rett og slett en god gammeldags forkjølelse som har okkupert kroppen min over lang tid! Mange år siden jeg var slik syk altså, har jo hatt covid, men det var jo helt annerledes..

 

Mistenker at jeg ble smittet på hotellet jeg var på i forrige uke! Kan ha vært noe med ventilasjonsanlegget, eller en på kjøkkenet som var syk….noe rart var det! 🌸

 

Tenk i hele vinter har jeg gått og gått i kulde, snø og is og hålke! Har ikke hatt noe som helst antydning til noe sykdom. Det har vært 20 kuldegrader og bitende kaldt! Jeg har kledd meg etter været  Vært ute hver dag i 3 timer minst! Følte meg sterk som en bjørn…🐻 Men forkjølelse kommer visst når du minst venter det! Er 100 ganger bedre nå enn for et par dager siden…Men det sitter i! Plutselig får man den hostekula lissom…Veldig kjedelig! Og man være kledd med papir og pastiller…

 

 

Men kjenner flere som er syke nå, og alle sier…Denne forkjølelsen var tøff! Kanskje vil den markere seg og fortelle covid…”At det er det her det som er forkjølelse slik vi forbinder med forkjølelse og folk har fått kjenne på  i alle år..” Covid har jo blitt stadfestet som en forkjølelse etter alle mutasjonene!

 

Hvem vet?

 

Sånn er det bare! Kjedelig er det uansett…

14 kommentarer
    1. Jeg har slitt lenge, men nå er jeg mye bedre. Testa om jeg hadde covid, men den testen var negativ. Ønsker deg masse god bedring. Varm klem herfra.

      1. Jeg testet ikke da, jeg har hatt covid flere ganger og merket at dette var en “god” gammeldags
        forkjølelse..Den kom fra hotellet – det er jeg helt sikker på..
        Vi var flere som hadde vært der som ble sjuke samtidig.
        Klemmer herfra meg og tusen takk Eva <3

      1. Sikkert samme som du har hatt, den var av det seige slaget. Dessverre.
        får håpe jeg er over kneika nå…Tusen takk, klemmer herfra.

    2. Uffameg. Riktig god bedring. Har fått meg en sånn karamell også, men satser på kjapp overgang. God Pådke 🤗

      1. Tusen takk og riktig god påske til deg og dine…
        Ja, den var ikke snill……Håper du har fått en mildere variant da..For den her varianten kom og gikk i 8-9 dager…Tråkig..
        Ha en flott fredag! 🙂 🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg