Strikketid

Hei igjen…titter innom en liten tur.

Jeg er jo ikke noe tv menneske. Så sitter og strikker og titter litt på Se og Hør. Kjøpte dette bladet da jeg handlet for mamma.

Jeg bruker jo bil og det koster med bompenger så da lar jeg henne betale dette bladet for meg. Jeg titter i det litt. Så tar jeg det med til henne på neste besøk. Vinn vinn …Hun elsker også sladder. Og dere som ikke har fått det med dere er Kathrine Sørland skilt…Det er trist med brudd. Det kan jeg alt om…

Sånn er jo fargen på garnet. Turkis. Bilder med ipad på kvelden blir ikke bra. Jeg strikker lue med hjerter. Ingen oppskrift. Er ikke så glad i det. Liker å tenke hvordan jeg vil ha ting og så strikke. Strikker jo litt bakover også da men…Så da vokser jo denne lua også. Skal brukes til ny anorakk. Passer ikke med den rødgule lua mi da synes jeg..

Nå takker jeg igjen for alle dere som titter innom bloggen min. Legger gjerne ut oppskrift etterhvert. Må bare bli ferdig selv…❤️

#blogg #lue #seoghør #strikketid

20 kommentarer
    1. Så bra jeg tittet innom en tur nå, siden du også har tittet innom med noen ord her i kveld 😉
      Lua blir veldig fin, helt nydelig farge på garnet – blir fin til anorakken 🙂
      Ja, jeg så utapå Se & Hør på butikken i dag, at Sørland har blitt singel. Det er trist med brudd, men ofte er de nødvendige på en eller annen måte.. Hun kommer seg gjennom det, og de har sikkert funnet en fin løsning med sønnen. Velger å tro det.

      1. Tusen takk. Hyggelig å se deg her inne.. Lua blir bra tror jeg.. Solid vrangbord.. 3 rette og 3 vrange.. Sitter godt. De tar godt vare på sønnen. Ønsker deg en kos kveld… Klemmer…

    2. Å bli skilt i dag er en helt vanlig ting som skjer med mange av oss, og det går seg som oftest til etter hvert.
      Jeg leser ikke Se og Hør annet enn om jeg finner et på et venteværelse. Jeg følger ikke helt med i den verdenen og kjenner ikke igjen mange av dem som er kjendiser for tiden. Men det jeg liker med bladet er å se antrekkene de bruker.

      Ha en fin lørdagskveld.

    3. Fin farge, og alltid spennende å se hva du tryller frem 🙂

      Det er årevis mellom hver gang jeg leser se og hør og lignende, så jeg har ikke fått med meg at det har vært en skilsmisse. Men trist er det jo uansett, selv om det er ganske så vanlig nå til dags.

      Kos deg med strikkingen 🙂 Jeg har ikke fått strikket så mye i det siste. Det har vært litt annet i fokus her. Men gleder meg til uka begynner. Da roer det seg, og jeg kan finne frem garn og pinner igjen 🙂

      Klem ♥

    4. Nå ble jeg for sen innom bloggen din.. klokka har runda tolv godt og vel. Jeg ser sjelden i se og hør, men det hender madammen kjøper det.. sånn spontankjøp. Lurt å dele på blader som dere gjør 😀 Du er flink med mye, og det som kommer ut av de garn nøstene dine er jo bare vakkert 😀

      1. Tusen takk.. Litt moro å titte litt på det bladet. Men kjøper det ikke selv.. Gøy å ha noe å gjøre.. Jeg må gjøre noe og lage noe.. Da blir jeg Glad. Som sagt ikke noe TV menneske og jeg må jo slappe av litt jeg å..

    5. Hei og god søndag!
      Så fin farge på lua – og du er kjempeflink som strikker uten mønster 😀 Jeg kan også like å strikke slik helt fra fantasien – og av og til blir prosjektene bra. Men liker helst oppskrift 🙂

      1. Tusen takk. Greit med å lage noe selv.. Men genser og sånn da bør man bruke oppskrift. Men lager det sjelden. Garn er dyrt synes jeg.. Så genser kjøper jeg på butikken. Ha en flott dag…

    6. Kos med strikk og blad 🙂 Ser litt på tv jeg da..men bare litt utpå kvelden.. Da blir du nok fin med ny lue og anorakk..hørtes litt sporty ut <3

      1. Tusen takk.. Ser nesten bare på nyhetene kl. 1900 jeg.. Og Norge rundt på fredag.. Greier ikke bli venn med TVen. Ja. Blir bra med ny lue.. Gøy å lage noe selv.

    7. Det er jo mer vanlig å bli skilt en å holde sammen et helt liv nå om dagen…Men alltid trist, og særlig for barna…Selv om det noen ganger er like greit for barna at de skilles….Jeg leste alltid se og hør..eller her og nå før..men ikke nå lengre….jeg bryr meg liksom ikke….kjedelig blitt…hihih..Ser så fin ut den fargen..helt fin farge til min anorakk også….;-) Ha en god kveld!

    8. Så flink du er med strikkepinnene. Gleder meg til å se lua ferdig. Legg gjerne ut oppskriften da du blir ferdig med den 🙂
      Jeg ser mye på tv jeg. Litt for mye. I kveld f. eks er det Farmen. Og jeg klarer ikke å strikke samtidig som jeg ser på tv. Derfor blir det til at jeg strikker mest fra våren og utover. Da det går an å sitte ute. ( uten tv..hehe)

      1. Tusen takk.. Greier fint å strikke og se TV jeg.. Men liker heller radioen. Bra du koser deg ute med strikketøy i solen.. Oppskrift blir det…

    9. blir nok en fin hue dette og fargen liker jeg godt :=) helt på sin plass å kjøpe et blad som både du og din mor kan ha glede av ,skillsmisse er vondt ja ,men sånn er det desverre ,mange må gjennom det

      1. Tusen takk. Turkis er fin og glad farge… Viktig å dele på blader for de er dyre.. Mamma titter på bilder og løser kryssord. De greier hun fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg