Strikka meg skjørt med heklet linning

Hei dere,

Da var jeg hjemme igjen fra jobb. Snø og nå slaps og regn. Merker jeg blir sliten av det. Skal gå meg en tur. Det hjelper. Jeg får energi av å gå og være ute i naturen.

Strikket skjørt. Og lagde meg en bård med fastmasker nede. Og heklet linning. Bildene jeg la ut i går. Var helt rare i fargen. Prøver litt nye.

Jeg lagde en splitt bak. Det var ikke slik oppskriften var. Men ble mye finere synes jeg.

Og her er fremsiden. Lagde linning med 3 omganger staver. Og lagde et bånd med en omgang fastmasker. Som jeg tredde i midterste stavgruppe. Når du lager slike bånd og legger opp luftmasker, må du legge opp dobbelt så langt som du skal ha det.

#skjørt #hjemmelaget #blogg

8 kommentarer
    1. Veldig fint og ser ut som det sitter pent på også 🙂 En splitt gjør det jo litt lettere å gå “normalt med et smalt skjørt…så både praktisk og fint det 🙂 Fin dag videre <3

    2. Dette var kjempefint på ♥ Og fine farger, passer til alt 🙂
      Splitt er lekkert, og gir et ekstra feminint preg 🙂
      Du er flink!
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg