Stressfri sone

 

Livet bør ha mange stressfrie soner! Min er det å være hjemme! Ta egenpleie for kropp og sinn! 

 

Og det er lørdag, da har man tid til en runde med Body Scrub. Det er så kjekt å skrubbe huden mens man dusjer! Jeg tar vanlig vask først og etterpå skrubb. Jeg tar litt av skrubben på en klut og skrur av dusjen og skrubber rundt på kroppen! Etterpå skyller jeg godt og bruker en god bodylotion etter grundig tørk av huden!

 

Det finnes utrolig stort utvalg i butikker og parfymerier, så er bare å prøve seg frem. Denne tåler jeg bra, jeg sliter jo med sterke produkter med mye parfyme…Ja, jeg ble slik etter korona og vaksiner og har blitt veldig sensitiv for mange produkter, dessverre…Men jeg er glad når jeg finner noe huden tåler! Blir det vabler og blemmer så kan jeg jo ikke bruke produktet! Elveblest er dessverre en kronisk sykdom etter vaksineringen. 

 

 

Godt å senke skuldrene med klutestrikk og titte ut på en Reklameplakat utenfor! Jeg må strikke opp litt kluter til badet og bruker garn jeg har liggende..Jeg har et lager av garnet fra Drops som heter Paris..Det er et mykt og fint garn. Det blir litt tykt for kjøkkenkluter. Klutene på kjøkkenet liker jeg tynne, de skal tørke fort! Forrige uke ga jeg bort 4 kjøkkenkluter til en venn, så får strikke på litt igjen..Så jeg har litt liggende også! For det er flott å ha og gi bort til venner og familie! Eget lager i boden er jo aldri feil..

 

Håper du har en god stressfri morgen og nyter kaffekoppene….i fred og ro! 🩷

 

 

14 kommentarer
    1. god morgen ,jeg har igrunnen tenkt på det i flere dager,ikke skrubb på kropp men føtter ,dei trenger sårt et fotbad og en god krem :=) så vakker fagerbusken din er nå min kommer i blomst nå men har ikke sprett ut alle blomstene ennå ,herlig farge på kluten din da

      1. God formiddag…Ja, fotvask er bra..Tar det en gang i uka jeg, føtter i balje og filing av tørr hud og god krem etterpå..
        Veldig kjekt!

    2. Mange ting som hjelper mye rart. Det er lørdag og jeg er snart ferdig med klesvask. Skal på farten snart først til Hokksund så Oslo. Det regner men trenger litt vann. Ha en fin dag.

      1. Mye man kan gjøre for å slippe stress..
        Kos deg alle dine planer i dag og ha en fin tur til Hokksund og Oslo…Ha en flott dag på alle måter!

    3. Jeg har en body skrubb som inneholder såpe, så da blir det skrubb og vask i ett. Jeg bruker sånn nylon dusjball, og den skrubber jo litt i tillegg. Godt med god tid på badet! Paris har jeg også noen nøster av, og har bl.a. strikket håndklær, – ligner litt på mønsteret ditt: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7426&cid=1
      Ha en fin lørdag! 🤗

      1. De på hjemmesiden du viser. Ja, de er fine…Har laget masse håndklær med Paris..Til gaver og meg selv..
        De blir bare bedre og bedre jo mer man vasker dem og tar man dem en runde i tørketrommel også, så setter de seg bra! Kjekt med en slik dusjball. Bruker den innimellom..Men går mest i vanlig klut her og nå skrubb!
        Ha en riktig fin lørdag og kos deg med dagen og dine rundt deg. 🩷

    4. Jeg burde bli flinkere til både å bruke skrubb og body-lotion. Kanskje skulle man bruke denne regnværsdagen til litt egenpleie? Sånn egenpleie i form av hjemme-spa? Hm… fristende. Kanskje er det akkurat det jeg trenger idag.

      1. Deilig med egenpleie – lås døra til badet nyt litt tid med skubben og kremer og godsaker…
        Det gir energi og man føler seg vel!

      1. Veldig bra altså, og kjekt med litt egenpleie og sånn.
        Så bra, jeg hadde et merke jeg likte, men plutselig så har jeg ikke funnet det på lenge. Så nå har jeg bare prøvd meg frem..Noen produkter er ikke noe tess..Og noen får man vabler av, ikke enkelt. Bra du har et godt produkt.
        God klem…

    5. Herregud, så mange områder den der vaksinen har vist seg å kunne forårsake skade på folk..
      Herav må en jo også stille spørsmålstegn ved at det tilsynelatende ikke gjøres et skvatt for å komme til bunns i hva som kan være årsaken til at så mange enten har blitt langvarig syke- eller pådratt seg noe kronisk som følge av å ha stolt på det som ble sagt, og latt seg injisere. Jeg mener.. De som presset på så til de grader for at folk skulle la seg vaksinere både 2, 3 og 4+ ganger, burde da i det minste kunne sope i hopes såpass med anstendighet at de i det minste lot som om noe blir gjort i den retning. Men ikke engang DET anser de det altså verdt å ta seg bryet med..
      Fra mitt ståsted, er det imidlertid det spm. som jeg brenner sterkest for hva i granskauen som er greia med å la Bill Gates, -som for det første ikke innehar et grann mer medisinsk ekspertise enn hva jeg kan skilte med, og for det andre har gastronomiske summer investert i medisinprodusentene få legge føringene for koronahåndteringen over hele verden..

      1. Veldig kjedelig med denne vaksinen og alle bivirkningene. Elveblest er påvist som skade etter
        vaksinen. Men jeg har ikke søkt om noe erstatning. Men det er en alvorlig bivirkning.
        Nå reagerer jeg på mange produkter og også det man spiser og drikker. ikke greit..
        Jeg hadde aldri tatt disse vaksinene hvis jeg ikke var i jobb. Man følte på det!
        Men jeg tar ikke flere. Det er helt sikkert! Det er skummelt når man ikke vet hva man får i kroppen og
        dette var nok ikke forsket på nok dessverre! Det ble hast og kjør på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg