Reklameplakat

Reklame | Curli

 

God fredag……Jeg har vært en tur på jobb, og så vært på kirkegården og stelt grava til min pappa, og handlet og etterpå klippet gresset her hjemme…

 

Så da kan hagen være en reklameplakat tenker jeg! Det er fredag og jeg spiste lunsj på jobben og skal lage meg en salat til middag i dag! Vi hadde pølser i kantina! Godt det, og smaker når man trekker mange pølser i en kjele! Blir litt mer smak da enn når jeg lager 2-3 pølser! 

 

Reklameplakat for hagen er bare koselig! Bildet over Fagerbusken min – er den ikke flott? Det er som en diger rosa parasoll! Synes den er fantastisk, og jeg elsker å sitte i stua og nyte synet på kvelden også! 

 

 

 

Mye vakkert og det er meldt kaldt og regn i dag og i morgen…Så får nyte synet av bilder! Virker som det blir pledd-vær og innetid en del av helgen! 

 

Jeg har jo også avtale med Curli og deler link med dere her:

Kode for rabatt er solliv10 og link her:   Curli AeroFlow – grå

 

Curli AeroFlow

 

 

 

10 kommentarer
    1. Så flott busk! Du har mye fint i hagen din! 🥰 Her er det ei Hurdalsrose med rosa blomster. Mye av den frøs ned i vinter, men det kommer nytt fra rota. Kjøligere vær nå enn det var i mai, og mye vind! Ha en fin kveld! 🤗

      1. Takk, ja denne er nydelig altså..Utrolig mange blomster og den er så høy! Utrolig som det gror på denne fjelltomta.
        Hurdalrose er flott, håper den kommer seg igjen. Denne kalde vinteren har nok tatt livet av både det ene og andre ja.
        Veldig kjølig…10 – 13 grader er kaldt når man er vant med 28 grader i skyggen..Enten eller – får kose seg inne noen dager.
        ..
        Nytt kvelden – skal se på litt friidrett jeg 💛

      1. Veldig flott denne fagerbusken. Utrolig diger. Ja, mørkt og grått og veldig kaldt…10 – 13 grader er stor forskjell fra forrige helg ja.

    2. Vakre bilder – den buska er jo bare lekker <3 Pleddvær og innetid er jeg jo dårlig på….. men jeg har et par deilige pledd her i bobilen – og jeg har dratt ut markisa, såååå….. da blir det kos! Klemmer til deg <3

      1. Tusen takk….Er jo utemenneske jeg også..Men jeg sitter ikke ute og fryser nå altså..Men gå tur og sånn går fint. Og jobbe i hagen hvis det er opphold.
        ….
        Men du er jo på camping og da er man ute! Med pledd og under tak…Vi får håpe været ikke blir helt mørkt og trist da. I kveld har det bøttet ned. Og ikke mange gradene ute i forhold til forrige helg..Sånn er det – opp og ned.

        God klem sendes over 🌸

    3. Veldig flott busk. SKjønner du nyter synet. Her er det kun mur når jeg titter ut. Men mulig jeg trekker litt opp i høyden i regnværet i dag. På en minitur 🙂 Ha en fin lørdag 🙂

      1. Denne er flott og jeg nyter synet…Trenger ikke se på så mye annet å se på da..Lekker rosafarge.
        Kos deg på tur i dag – herlig 🩷

      1. Tusen takk, denne er så fantasttisk at det er helst utrolig..Jeg har fjelltomt og skulle tro att det var dårlig med
        vekst her! Men det gror og gror…
        Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg