speiling og kunst

 

Da ble det fredag og helg! 💙

 

Vår bloggvenninne UTIFRILUFT kommer med ny utfordring! I dag speiling. 

 

Dette er dagens bilder fra meg. Bildet over er kunst, og kunst kan man tolke slik man føler for det der og da! Jeg tolker det som en som står stødig i nye sko som skal fylles! Siden skoene er så markerte. De er jo ikke svake eller tandre…De er uthevet og står sterkt!  Vi har vel alle vært der at vi skal fylle skoene til en tidligere kollega eller en person man ser opp til…Personen her nailet det bra! 

 

Hva kunsten her sier, aner jeg ikke! Det kan også være speiling i en dam, med rester etter vinteren og nye sko er innkjøpt for våren! Mange muligheter – i dette bildet synes jeg .Jeg synes det var fantastisk fint…! 🩴 Jeg fikk så mange tanker og da er det bra kunst for meg! 

 

Vær og føre – les tåke, og man får ta det man finner på veien..Jeg fant et hus i en søledam i Sarpsborg! Og mine tanker om kaffekopper, finner du her ☕️

 

Ha en riktig så fin kveld! 

 

8 kommentarer
    1. For et herlig bidrag til utfordringa! Det kunst-bildet er skikkelig kult – gir mange tanker! Tøft……..! Og et fint speiling i sølepyttbilde i tillegg! Tusen takk for at du tok utfordringa på strak arm, vennen! God klem <3

      1. Tusen takk, måtte jå være kreativ og bare stå i det vettu….
        Artig det bilde, så mye det kan forestille..I morgen kan jeg sikkert tenke noe helt nytt.
        God klem herfra også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg