søndagsturen

 

God ettermiddag, ute er det kaldt. Iskaldt. Snøluft. Det verker i hofta. Tegn på at det er snø i lufta. Etter at jeg ødela meg for 4 år siden så tåler ikke hofta mi væromslag. Den verker. Men ut må man og gå må man. Sette seg til løser ingen problemer. Det ble 14 000 skritt og ute i 2,5 time. Deilig å gå! 🙂

 

Turen gikk til sjøen. Enhus og Sandbukta 🙂

 

 

 

Fant også blomster på veien et sted. Lilla. Den vakre fargen. Elsker lilla. Den lyste opp i alt det grå i dag! Lite farger og lite fugler! Så nå litt varm te i skrotten. Så får jeg se hva jeg gjør resten av dagen…

 

Kose deg med søndagen videre…og kjekt jeg hadde ny lue #grønnlue 

 

14 kommentarer
    1. Kjempefine bilder, og det ser ut som turen var kjempefin 🙂 Takk for at du tok oss med 🙂

      Var ute en tur og gikk en tur selv, og det var kjempegodt 🙂 Holdt på å gå på rata-taen 3 ganger, og jeg måtte jammen se hvor jeg satte føttene mine.

      Ønsker deg en kjempefin søndagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Nydelig tur, det er lett å se. Men nå får ikke bilder frem temperatur, hoftesmerter eller “snufsen” i nesa 🙂 Tusen takk for turen 🙂 Her har det snødd noen cm siden i går 🙂 Men det er myyye mer lengre nord 🙁

      1. Tusen takk, kose deg med snø. Her er fyr ovnen for å igjen varmen i skrotten. Det var iskaldt ved sjøen i dag. Snørr og øyer rant og hofta var vond <3

    3. er glad jeg ikke verker ved væromslag,mannen min gjør det og han verker også nå,sier det må komme noe snø så vondt som det er nå,vi får se da,har meldt snø på onsdag :=) fin tur da,og mange gode timer ute,fugler har vi masse av,greidde nesten å fange havørna i dag,men det var litt raskere enn meg hi hi ,fin hue da,pynta godt det sølvgarnet

      1. Tusen takk, lua ble fin med glæm 🙂 pynta skikkelig og lyste opp. Hatt skikkelig vondt i hofta i hele dag…Men deilig å være ute og gå! Det hjelper mot det meste <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg