sånn ble lua med litt ekstra piff

God formiddag, jeg hev meg rundt og fikk ferdig fellinga på lua i dag. Så nå er jeg klar for skautur i grønn lue!  Den ble god og varm. Mellomting mellom baggy og vanlig lue! 

 

 

Strikket inn litt glitter og glæm. For å gjøre lua mi litt annerledes. Så da lyser jeg opp litt ekstra i skogen tenker jeg. Et par omganger med metallic-garn. Ikke noe å si for vasking det. Jeg putter aldri mine hjemmelagde ting i maskinen likevel. Vasker alltid for hånd! Og en slik lue vasker man sikkert ikke ofte! Blir ikke svett i hodet. Og ull er selvrensende plagg. Skal vel nesten aldri vaske et ull-plagg. Brukte 2 nøster, det er dette jeg har igjen fra nøste nr. 2. 

 

Dette skrev jeg om prosjektet i går strikk på gang 

 

Ønsker alle en fin søndag. Her blir det tur og litt rydding i klesskapet…Så får jeg se hva jeg gjør i ettermiddag 🙂 

 

God tur!

14 kommentarer

Siste innlegg