strikk på gang

 

God kveld i stua! Jeg er hjemme 🙂 Lager meg middag. Hver lørdag så tenker jeg – ta bussen til byen og spise litt og ta et glass vin…Men så kommer kvelden og jeg vil bare være her hjemme. Koser meg alltid hjemme på denne årstiden. Lunt og deilig…

 

 

Strikker lue. Den blir grønn. Fordi det var salg på dette garnet. Kostet en tier. Ellers så koster dette Smart garnet fra Sandnes rundt 42.- her på garnbutikken. Jeg liker best å kjøpe på salg. Hvis jeg kan! Grønt er jo fint da..:) Fant en fin lueoppskrift i Bitta sin strikkekalender 2019. Men lager min egen vri på den. Det skal du få se i et annet blogg-innlegg. Jeg lager alltid noe eget på ferdige oppskrifter! Dette blir til meg selv. Kan lissom ikke gi bort en grønn lue, men blir det fin passform. Så lager jeg et par julegaver også! Men i andre farger…får lete litt i restekurvene utenfor garnbutikken!

 

Ute er det kaldt, litt snøluft! Har vært på kirkegården og tent lys på gravene – pappa og mine besteforeldre <3 I dag er det Alle Sjelers Dag <3 Så fint å tenne lys. Det var Allehelgen i går og mange venter til søndag med å tenne lys. Det var allerede lys på mange graver. Nesten som julaften <3 

 

Klem herfra Solliv 🍒

2 kommentarer
    1. elsker grønnt eg,blir en fin hue og smart garn er et meget godt garn :=) Vært hjemme vi også i dag,men håper eg får meg en tur ut og kanskje spise før opperasjonen,dagene går jo superfort

      1. Tusen takk, deilig garn å strikke med. Så mykt og fint ull-garn. Ja får håpe dere kommer dere avgårde på en middagsdate <3 koselig det da. Dagene går unna de…:) Ha en fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg