Søndagstur ved Glomma

 

Først så lagde jeg boller..boller og sånn 

Etterpå så vasket jeg bil og skravla en del med naboene..Folk er mer ute i gatene igjen nå og det er deilig..Så gikk jeg av gårde og igjen møtte jeg noen naboer og så skravlet man igjen..Så kom jeg av gårde! 

 

 

Gikk til elva – Glomma…Det er elvevann og ser ikke akkurat rent ut nå.Men det er fint allikevel synes jeg..

 

 

En diger båt ved havna

 

 

Et gammelt naust tenker jeg..Blir et fint motiv dette! Været var fint og sola varmer, gikk tur senere i kveld også..Da var sola borte og det var merkbart kjølig ute! Så har jo egentlig hatt nok å holde på med i dag..Men sånn er noen søndager, enter så flyr de i vei – og noen ganger er de bare kjedelige..I dag rakk jeg ikke kjede meg akkurat..noe med det å sysselsette seg selv litt, da flyr timene! Og så får man litt mer energi når lyset kommer, jeg merker det veldig! 🥰

 

God kveld…mine tanker går til Ukraina ❤️

 

23 kommentarer

Siste innlegg