søndager regner bort

 

Ganske mange søndager dette året som har regnet bort synes jeg. Tåler regn jeg altså. Og får gått mine turer. Både på søndager og ellers i uka. Men litt tråkig for folket som baserer seg på at til helga skal vi være ute. Vi skal gå masse! Enda verre for folk å komme seg ut. Når man våkner til regn og storm på en søndag så tror jeg folk ønsker å bare være inne og pusle med sine ting og slappe av! <3

 

Tok dette bildet her om dagen. Da var det fint å være ute.Vindstille og elva lå rolig. I dag har det blåst så huset har rista. At det kan skifte så fort. Men det er sånn det er i år!

 

Ikke kjørt noe sted i dag og ikke brukt noen penger heller i dag 🙂

 

Så egentlig fornøyd med meg selv. Lagde en gryte av kikerter, gulrøtter, poteter, løk, sopp og litt pasta. Ble veldig godt. Smakte nesten som vanlig lapskaus. Var jo ikke helt vegetar da. Brukte en terning med kjøttkraft! Men jeg fikk ryddet opp i grønnsaksskuffen 🙂 Og følte meg litt ekstra sunn etter maten. Ikke feil det heller…

 

Ellers sittet her og surret. Ryddet en del. Og studert et kart over Danmark. Danmark er et spennende land. Tror jeg må ta meg en reise dit til sommeren igjen. Kosa meg veldig for noen år siden da jeg var i Ringkøbing. Kan se litt her: Ut på tur til Ringkøbing Alltid moro å reise. Det rykker alltid litt i reisefoten….

 

 

Teddybjørnens fremste dyd er at han ikke kan elske seg selv….bare andre.

 

 

10 kommentarer
    1. Veldig fint bilde ♥
      Skiftende vær her også, og det er helt normalt. Vi er vant til det her i Rogaland 🙂
      Håper på fint vær og fine turdager fremover både for deg og meg ♥
      God natt ♥

    2. koslig bilde da :=) ja det er nok ikke like lett å komme seg ut når vinden herjer og regnet trommer mot vinduene ,men det er jo godt å komme seg ut litt uansett da :=) nå går det såpass bra med foten min att det blir mer og mer tur på meg også fremover nå :=)

    3. Fint bilde det der, men i går var det jammen litt av en vær med vind og regn. Her ble det strikking og tv, pluss kaffe med familien. I dag ser det litt lettere ut, så jeg skal gå en tur i kveld uansett. Nyt dagen! Klemsiklem 🙂

    4. Fint bilde – og det skulle vært forbudt med regn på fridager, syns nå jeg…… blir lissom ikke det samme å frese rundt hele dagen mens regnet øser ned… lite bilder blir det også! Klemmer 🙂

      1. Tusen takk, ja er noe med det. Blir som du sier. Lite bilder og det er ikke kjekt..
        Og vind og regn – det liker jeg minst! På fridager vil bare ha sol og sommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg