søndager er fine dager – men lurt å ha en plan

 

God søndag der ute! Fra lørdagens tur! Her hos stenhoggerne tok jeg en rast i går! Hadde med sekk og vann og bar og sitteunderlag! Sekk hadde jeg med, for jeg handlet litt på butikken med det samme. Slik at bilen fikk stå i fred! Dette spiste jeg på turen: ut på tur med en bar og denne vakre så jeg på hjemover-veien fra turen: snart jul sier kalenderen Så masse å finne på bare man vil noe selv!

 

 

Innviet av Stoltenberg i 2002. Som dere sikkert vet så har han hytte/landsted på Hvaler! Så han var sikkert på de kanter! For å komme til Hvaler med bil, så må man kjøre over øya her! 

 

 

Det ble en fin tur og fin dag! Deilig å være ute i flere timer. Her er det grått og trist i dag! Men nok å gjøre her i heimen! Blir det litt opphold så skal jeg igjen rydde litt i hagen! Et par potter som trenger opprydding før vinteren! Og tur blir det alltid…Og litt strikk, hekling og perler kanskje…I dag begynte jeg med å se ferdig en film jeg begynte på i går! Det var veldig fin! Kaffe, film og tente lys! Deilig morgenstund her i heimen. Nå blir det frokost og dusj og dagens mål! God søndag! 

 

Ha en suveren søndag i november. Akkurat, en typisk dag i november! Grå, regn, mørk og tåkete….

8 kommentarer
    1. Planer er lurt å ha😊
      Her regner dert sim bare det i dag, men jeg har lyst på en tur uansett i løpet av dagen..Det blir litt strikk her også😊
      Kos deg med dagen😚

    2. Ja, det er lurt å ha en plan:)
      Har nettopp støvsuget huset:)
      Det blir chat med familie, strikking og lytte på en lydbok i dag for meg:)

    3. Steinhoggere er/var flinke folk! Jeg hadde jobb i steinindustrien her i Larvik i noen år (ikke som steinhogger da, hihihi….), men jeg lærte mye om naturstein og produksjonen generelt. Vi hadde en avdeling i Fredrikstad faktisk også – jeg var der en gang på varetelling – de drev import av brostein og kantstein osv. Lå lageret et sted som het Øra????? Fint minnesmerke 🙂 klemmer

      1. De er skikkelig dyktige ja, Moro…Så artig da. Jeg jobber på Øra hver dag og her finnes masse stein ja! Der lærte jeg noe nytt om deg. Veldig gøy! Klemmer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg