Søndag…

God morgen,

I går var en masete dag. Gikk i ett fra morgen til kveld. Her er jo begge gutta hjemme også. Litt uvant, for jeg er vant til å bo alene og trives jo med mitt liv. Men koselig med besøk…blir jo mer sosial 🙂

Bildet er fra en annen dag..føler at livet mitt er litt sånn trapp. Opp og ned. Jeg er jo en meget glad person. Være sur og grinete er ikke meg. Er aldri mørk i sinnet. ..Hvorfor den trappa?  Man går på noen smeller. Møter mennesker som ikke vil meg godt. Jeg er nok naiv…Men jeg rister på hodet og verden går videre…Men nok om det.

Jeg var hos min bror i går. Familijulebord. Brødre og svigerinner og tantebarn og mamma da. Og mamma sitt lille oldebarn.  Koselig å treffe broren min fra Porsgrunn.  Ikke så ofte jeg ser dem..så var en flott dag. Men jeg hadde vondt i ryggen. Plutselig. Så satt det der..Følte meg litt gammel….uff jeg vil jo ikke det 🙂

Tusen ballonger til dere….

Nyt dagen kjære dere…..kos dere…klem Solveig ❤️

8 kommentarer
    1. Livet er litt opp og ned ja..men fint å ha evnen til å glede seg over det som er bra 🙂 Famileselskap er koselig bare det ikke er for mye folk og mas 🙂 Flott bilde..og god bedring med ryggen 🙂 Klem <3

    2. Det er vel litt sånn for oss innimellom, det går opp og ned. Skal man ikke ramle ned i kjelleren, må man alltid prøve å finne noen lyspunkter når det er som verst. Så kryper man mot lyspunktet til man får hode over vannet igjen 😊

      Noen har en gang sagt at smiler du til verden, vil den smile tilbake til deg ❤️

    3. Blir noen masete dager her også…sønn og kjæresten er kommet hjem for julen…ja sønnen blir til langt over jul…mens kjæresten drar om noen dager…koselig..men ja…man er ikke vant til så mye folk i huset lengre…hihihPrøv å kos deg litt også..ikke bare stress og mas…DET skal jeg..prøve på..og ha en god dag!

      1. Ja, blir litt styr med flere folk i huset 🙂 men men det er jo jul….eldste dro til Oslo igjen, før han kommer tilbake til jul…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg