Sommerfuglbusk

God morgen. Jeg har ikke skrevet noe her inne på 3 dager. Jobb igjen og tida går. Jeg har kommentert og lest over de jeg følger. Men det er det jeg har rukket. Tar litt tid å gå turer. Finne bilder. Finne tekst. Skrive tekst. Det ser ut som jeg har en enkel blogg. Enkel å drive. Men er ikke det. Ligger mye tanker bak hvert innlegg.

Jeg går turer hver dag da. Men ikke alltid jeg går til sjøen. Blir jo litt asfalt også. For å trimme. Men i går i hagen så var det plutselig liv i Sommerfuglbusken. Kjøpte 2 for noen år tilbake. Den ene har dødd. Du finner også sommerfugler her God sommerfugllørdag 🙂 håper jeg. 

 

 

 

 

 

Tok noen bilder med mobilen. Det er jo den jeg bruker. Ikke lett å ta nærbilder. Man må være tålmodig. Da får man det til. Men i dette tilfelle var det jo bare for å vise at det det faktisk “gror” sommerfugler på en Sommerfuglbusk. Det var det som var poenget.

I går var det igjen flott vær og jeg var ute og badet. Det er jo badinga som er greia mi. Soler meg ikke så mye. Men blir jo brun for det 🙂

I dag er det fri og lørdag. Deilig det. For jeg virkelig stått på denne uka på jobben. Rydda så det lukter svidd 🙂

Gjett om jeg nyter kaffen nå da, her i senga 🙂 og DU nyt lørdagen! klemmer herfra Solliv…

 

Og du, les litt om sommerfuglbusken på bloggen moseplassen, se HER

 

 

2 kommentarer
    1. Så flott 😀 Har faktisk aldri hørt om sommerfuglbusk 😀 Eller det navnet da, men tror jeg har sett busken 😀 Altså ikke din busk da 😀 Greit å ikke ha noe stress med bloggen. Ta det når det passer og er tid til det. Vet jaggu meg ikke om jeg har rukket noe blogging om jeg var i full jobb. Har hatt en formidabel ryddejobb i garasjen siste dagene.. sååå mye dritt 🙂 Ha en nydelig helg 🙂

      1. HERLIG, TAKK. Her er det 0 stress med blogg.
        Det en flott plante, men gror vill i Frankrike og Italia – langs grøftekantene der tror jeg. Her er det litt for kaldt i enkelte vintere. Så den fryses ganske fort. Burde nok vært pakket inn i en striesekk på vinter.
        Du rydder og jeg rydder, flinke folk. God lørdag igjen da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg