God sommerfugllørdag :-)

Dette var overraskelsen som ventet meg da jeg kom fra jobben….

Dere husker kanskje at jeg tidlig i sommer kjøpte to sommerfuglbusker.. Jeg har nesten ikke sett en sommerfugl der i sommer, bare en slenger i ny og ne…Først blomstret den ene busken. Så tok den andre over blomstringen. Og nå blomstrer den første busken for andre gang. Sommeren har  gjort dem litt større og grenete og med mange blomster. Må håpe de tåler en vinter, for de er litt sarte…får tulle noe rundt dem og pakke dem inn på en måte..

Da jeg tittet ut i hagen da jeg kom hjem fra jobb i går, telte jeg 13 sommerfugler på en gang. Jeg har aldri sett noe så vakkert ..

Bildene her er tatt med ipad og ikke så fine, tok også bilder med et kamera (nytt) men som jeg ikke har lært meg å bruke enda..skal skrive litt om siden, for det var en kamera som ikke var godt….Skal skrive litt om det kamera siden.

16 kommentarer

Siste innlegg