Solveig`s pizza

 

Hvorfor ikke stoppe her tenkte jeg. Stedet ligger like ved elva ved sentrum her på Kråkerøy! Rett over ved brua når du kommer fra Fredrikstad og til venstre, parkering rett utenfor for de som bruker bil, bare huske på å trekke gratislapp for 2,5 time.. Lite folk da jeg kom og da jeg gikk var nesten alle plassene ute og inne opptatt og folk hentet pizza hele tida!

 

Legger ved en link så ser du flere bilder også Solveig`s Pizza  Jeg valgte nr. 14, som heter Hollywood. Jeg syntes denne var veldig god, ikke altfor mye dill på den. Jeg er ikke så glad i pizza som er overlesset av alle smaker på en gang egentlig, denne var helt passe…GOD..

 

 

Første utepilsen i år…

 

 

Godt måltid i dag, viktig å kose seg her i livet tenker jeg, På den korte tida vi er her nede på jorda.. ❤️ passe på når man har anledning tid og ork…til å komme seg ut blant folk og nyte livet..

 

Fint å sitte ute og inne, bare til å hente seg puter og pledd hvis man skulle ha behov for det! 

 

 

Blått og gult 💙💛

 

Flere av dagens innlegg finner du her: Frokosten på trappa i dag og Søndager renser luften for resten av uka 

 

Mine gode lesere, ha en fantastisk fin kveld! 

20 kommentarer
      1. Tusen takk, tror det er viktig å leve livet og ikke vente og planlegge altfor mye, vi vet ingenting…Her og nå og være tilstede <3
        Pizza var veldig god! Kosa meg veldig og jeg satt lenge og bare hygget meg! 🙂

    1. solveigs pizza hørtes deilig ut ,klart du måtte stoppe der hadde jammen jeg også gjort :=) og pizzaen såg god ut den ,ja det er viktig å kose seg ,som du sier ingen hvet hvor lang tid vi har her på jorden ,må kose oss når vi er her

      1. Tusen takk, smakte veldig godt og jeg orket ikke alt så tok med resten i sekken..
        Da har jeg litt til lunsj i morgen også! Herlig…
        Nei, vi vet ikke så vi må nyte når vi har anledning..Ikke tenke bare gjøre det egentlig…
        Leve her og nå mest mulig…Livet er kort og vi vet ikke når det er over! <3
        Ha en fin kveld…

      1. Beste pizza jeg har smakt på lenge…skulle tro jeg hadde laget den selv <3 hehe…
        Flott plass å sitte og nyte livet, litt vekk fra byen – deilig her på Kråkerøy!

      1. Takk, ja viktig og leve her og nå og løpe ut når man har ork og lyst! 🙂
        Kose seg og slappe av og se folk – det er jo livet! <3

    2. Veldig mange gode Pizzaer hos Solveig’s Pizza, og om jeg skulle velge ville det ha blitt en Napoletano. Den har det jeg liker godt på en pizza 🍕

      1. Utrolig stort utvalg og den du plukket deg ut er populær.
        Så flere som bestilte den. Skal prøve den neste gang jeg!
        For jeg likte meg der, har vært der tidligere også..Men det har vært litt surr med
        logistikken og masse venting så man har blitt litt lei. Men virker som flott opplegg nå!
        Så da er det jo bare for meg å gå ned de dagene jeg vil ha pizza til middag, for dyrt er det ikke..
        Under 250.- for pizza og øl det klarer budsjettet mitt fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg