Frokosten på trappa i dag

 

God formiddag og så nydelig vær! 🙂 Litt overskyet nå, men ikke kaldt. Varmet to frosne rundstykker til frokosten i dag. På hverdagene spiser jeg bare knekkebrød! Et plast-taburett til bord og jeg hadde en den deiligste frokosten du kunne tenke deg..Stille og rolig, bare en nabo som luftet en hund var alt jeg så den timen jeg satt der ute i sola. Klokka var rundt 0800..

 

 

Tomater og agurk liker jeg veldig godt! 

 

 

Kaffe fra Espressomaskinen min i et krus fra servicet Dompap fra Porsgrund.

 

Så da følte jeg litt luksus og litt “jeg er på hotell” der ute! Etterhvert litt jobbing i hagen med sånn hekksaks som man bruker sin egen kraft. Maskiner som bråker bruker ikke jeg på en søndag! Planer for dagen, tja – kanskje jeg går til byen og spiser en pizza eller noe et sted i kveld! 

 

Ha en trivelig søndag da med mening!

8 kommentarer
    1. Så koselig.<3 Ja,det er viktig å gjøre litt stas på seg sjøl. Med en god frokost og kaffe i en flott kopp….finfin start på dagen! 🙂

      1. Takk, ja – dette er hyggelig synes jeg.
        Kose seg ekstra lenge med frokost og kaffe og nyte sola, ikke bare store ut den døra.
        Men nyte livet <3 Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg