Solliv trives også på kjøkkenet..

Hei igjen,

Dere som kjenner meg vet jeg trives i skog og sjø…

Men jeg elsker også kjøkkentjenesten. Alltid likt. Men ikke alltid gøy å lage mat eller bake til en. Men denne uka har jeg besøk av yngste sønn…Så da blir det gøy å lage mat og ordne der..

Så i dag ble det kyllingsalat med pasta og hjemmebakte rundstykker.

Ble godt…spist mye knekkebrød i det siste. Så deilig med noe annet å spise. Har spist middag da. Men mye knekkebrød på jobben og til kvelden.

Jeg stekte opp kylling. Lårfilet. Skar det i passe stykker. Mettende og godt dette.

Ønsker dere en fin kveld. Titter mer innom hos dere etterhvert…

Klemmer…❤️Solliv

#husmor #blogg #mat

10 kommentarer
    1. Deilig med hjembakt og god mat 🙂 Og hyggelig med besøk av sønnen tenker jeg 🙂 Så koselige bilder i forrige innlegg også.. Og fikk med meg det svaret om at den dama som gjorde det så koselig for seg selv ikke var blogger..da var det jo ekstra bra gjort ..hehe… Ønsker deg ei fin kommende uke <3

      1. Tusen takk.. Deilig med mat med omsorg..
        Skal tiite innom hos deg senere… Henger etter med bloggen.. Blitt mye oppvask og kjøkkentjeneste…hehe..
        Ikke sant den dama var rå… Glemmer aldri den opplevelsen.. Før blogg og Facebook.. Hehe.. VAR tider det… Klem klem og god ny uke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg