Solliv tester bobler igjen

 

Det er fredag og helg og bobler! Bobler er alltid digg ikke sant! Dette er Boblemost og det finnes lette fine kullsyre-bobler i denne drikken. Bobler er greia – blir litt mindre daff da! Helt uten alkohol og uten tilsatt sukker. Det er også en hint av kanel og ingefær! Dette selges på Vinmonopolet. Nå husker jeg ikke helt prisen – skal sjekke ut! Tenker ca kr. 30.- Har sjekket – 36,60.

 

Lukter epler og smaker eple med noe ubestemmelig. Det er sikkert krydderet, men ikke lett å smake. For meg så smaker det litt blanding av eple og blodappelsin! Frisk og god og kjempefin farge også! Denne er nydelig til aperitif og/eller som et alkoholfritt alternativ på festen! Boblene er annerledes enn Musserende te som jeg testet. Det var mer Champagne-bobler. Boblemost har som sagt kullsyre-bobler og det er stor forskjell! Men er god, og jeg skal kjøpe mer av denne helt klart! 33 cl er også fin størrelse – blir ikke noe svinn! Cider har jeg aldri vært glad i, men dette er ikke cider da! Dette er BOBLEMOST 

 

 

Løp og kjøp – dette var en nydelig drikk ❤️

 

Kos deg og nyt kvelden! Det fortjener du… S K Å L

 

8 kommentarer
      1. Vedlig frisk og god! Denne er god til en middag eller bare til glass foran peisen en fredagskveld 🙂 Du bør virkelig kjøpe og smake! Jeg skal kjøpe flere, for det er godt med noe i et fint glass som det ikke er alkohol i!

      1. Det smakte deilig altså. Godt å prøve litt forskjellig 😀👍klem og kos deg..
        Skal kjøpe flere jeg.. Angrer på at jeg bare kjøpte en burk

    1. Dette hørtes spennende ut.
      Kjekt at du tipser.
      Jeg er glad i ett glass rødvin, så det er det i glasset på fredags kvelden her.
      God helg til deg.

      1. God kveld – et glass med rødvin smaker godt! Artig å tipse litt når man kommer over noe! Denne var god! Ønsker deg en super kveld videre 🙂 Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg