Solliv som modell

 

God ettermiddag! Arbeidsdagen min er ferdig. Så nå er jeg hjemme og skal straks ut i hagen og lufta! Det er der jeg liker meg best. Solliv trives ute i det fri…..Solliv liker ikke å være bundet eller låst – friheten står høyt i kurs! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ba en kollega ta noen bilder av meg. Tok kanskje 1 minutt så er ikke noe jeg surra med hele dagen på jobb altså! Og jeg gikk 10 minutter senere en vanlig og kom 5 minutter før i dag.  Greit å skrive slik at ikke folk som leser bloggen legger sammen 2 + 2 = 5.

Bildene var ikke så skarpe, da det var motlys! Men helt greit, da ser man ikke alle skavankene lissom. Og poncho som jeg har på meg finner du her: Poncho i tynn alpakka 

 

Kanskje det kommer flere bilder en annen dag!

 

 

Fin dag videre…

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg