Solliv ønsker god natt og om det å lade

 

Hei på deg….Kvelden komme susende og jeg er trøtt som en strømpe. Går vel til sengs om en times tid! Sitter her og hører litt på radio. Titter i noen håndarbeids-bøker! TV orker jeg ikke se på..Noen ganger er TV bare så slitsomt! Vært en veldig rolig helg. Gått turer og sånn da, men ikke noe “flying” hit eller dit. Var helgen for meg å lade batterier, etter to meget slitsomme uker! Jeg har lært å ta signaler når det må roes og slappes av. Det å lade….Finnes vel Knapt noe viktigere. Like viktig som å holde magen i form! Vi vet jo alle hvordan det er ❤️ 

 

Du fikk vel med deg dagens tur: hvor gikk turen din denne søndagen og om litt om blogging! Finner du her: jeg ønsker å blogge 

 

 

Ut på tur!

 

 

 

Helgelading er ikke oppskrytt! 

10 kommentarer
    1. Ja, vi trenger jo begge dele. Trening og hvile. Tur ute er best da når man får se de vakre naturen. Herlig bilder.
      God mandag til deg!

    2. Så vakre bilder, Solveig! Og ja – vi må lades… men jeg er så urolig…. hmmmm – må nok ta meg skikkelig sammen, tror jeg! Du er flink! Klem <3

      1. Tusen takk…Du må lære deg og slappe av litt og finne roen. Alle trenger det. Slik hadde jeg det i helgen. Måtte bare kjøre mitt eget tempo her hjemme og på tur. For å finne energi til en ny uke! Klem….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg