Solliv nyter

 

Sommer og Sol, da blir Solliv glad..Da nyter hun med begge henda…🥰 Alt hun ser og alt hun får! Is, godvær, sol, utendørs, middager ute på byen, turer – ja LIVET MED STORE BOKSTAVER!

 

Legger ved litt bilder som oser SOMMER under her! 🌺

 

Men nå kryper gradestokken ned fra 20 grader til 10…og regn ventes…Jeg har i hvert fall hatt fine dager! Kosa meg..

 

Så da er det dags å gjøre litt andre ting igjen! Litt flere innendørsafktiviteter..Forrige innlegg her: God morgen lesere…….Det er SOL i heimen..  Jeg holder på lese bok, stod på venteliste på denne boka: Vi er ikke her for å ha det morsomt Så den hentet jeg på fredag..Tydeligvis tatt inn flere bøker! Jeg har kommet til side 41 – storkoser meg..

 

Men du nyt lørdagskvelden…

 

32 kommentarer
    1. Å ja, det var skikkelige sommerbilder! Har jo vært sååå nydelig noen dager nå! Hadde tålt noen flere av samme slaget, men får ta det som det kommer! Klemmer <3

      1. Tusen takk, fine dager og helt topp..Men nå er det over for denne gang. Skal gå meg en runde nå snart.
        Må sikkert ha på en jakke 🙂 Klem…

    2. Fint bilde av deg 👍. Tenker bare at nå har jeg hatt så mye glede av disse fantastiske dagene som har vært, at jeg godt kan pusle litt inne, oppleve dem omigjen i tankene, og vite at flere varme dager kommer 😊. Fortsatt god helg!

      1. Tusen takk snille deg.., ja godt å ha noe å se tilbake på..Så da går det helt fint å pusle litt innendørs igjen..
        Jeg holder jo på med rydding i skuffer og skap og det la jeg bare til side i det fine været.
        Man må hive det man har i hendene når været blir slik..
        God helg og kos deg masse 🙂 P.S. Bagen er ryddet vekk, solkremen settes i skapet igjen.. 🙂
        Badedrakta var med i sekken, men ikke brukt. Men det var folk som badet i dag. Jeg venter til mai…Det er min greie..

    3. Åh, nå fikk jeg skikkelig sommerfølelse! Flotte bilder som bærer bud om SOMMER.<3<3 Tusen takk!
      Å du….du er jo bare helt smæsjings på bildet :))

      1. Takk takk så pent sagt da..Hyggelig. Ja, man må jo by litt på seg selv også.
        Skal det være en levende blogg 🙂 Kos deg max med lørdagskvelden…
        Skal gå meg en liten tur ut etterpå…kjenne på temperaturen, men har jo blitt kjøligere. Men sånn er det. 🥰

    4. Nydelige sommerbilder👏 Og, ja, det var så skjønt med sommer en hel uke😉 Regn snart nå, og det gjør kanskje godt for den nyrakede hagen. Kanskje fortere grønt? Fortsatt god helg🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk og riktig så god morgen til deg. Ja, regn må til..sånn er det jo bare og det er svært stor
        skogbrannfare. Så dette trenger naturen..Vi har hatt fine sommerdager en uke..Det har vært så nydelig..:-)
        Fin søndag, nytt dagen! 🥰

    5. For en uke du har hatt, får jo sommerfølelse av å se på bildene mens snøen daler ned. For noen kontraster. Feiende flott bilde av deg.
      Sendte melding på Messenger inne på Facebook til den oppskrifta. Den står på svensk men den er enkel.
      Nyt søndagen. Jeg skal ta å strikke litt og så begynne med boka Skammens mødre. Klem

      1. Tusen takk, ja denne uka har været vært på vår side. Så utrolig deilig.
        Takk, man må jo byda på seg selv…:-)
        Takk for melding og er godt i gang med å hekle..Denne oppskriften var lett å lese..
        Kos deg masse med søndagen 🥰 klemmer herfra..

    6. Unner deg de fine dagene. Her heier vi på gradestokken, når den nærmer seg nullpunktet. 🤗 Gode tanker. 🤗 Klem

      1. Tusen Takk, de fine dagene forsvant plutselig..Nå er det annerledes ute..Men men sånn er våren, kommer og går…
        Klem nordover 🥰 og en fin kveld..

    7. Her oser det altså sol og sommer av bildene dine.🤩🌸🌱🌞
      De står i skarp kontrast til nordavinden og kulda hos oss.
      Veldig deilig at dere fikk en slik helg og da er det bare å nyte hvert eneste minutt.🤩🌸🌱

      1. Tusen takk, ja vært skikkelig fint i en uke nå…I dag surt og kaldt, men jeg har kosa meg masse.
        Det har vært som en skikkelig miniferie i syden..Uteliv og soling og mat og hygge…💚

      1. Tusen takk da snille deg. Det var hyggelig sagt 🥰☀︎ Man får litt mer liv i kropp og sinn i sola helt klart..Klemmer kommer susende i regnet..

      1. Jeg er sommer og sol, da lever jeg for fullt..Finnes ikke glad i vinteren egentlig.
        Selv om jeg er ute hver eneste dag og går 20 kilometer hver dag. Tur/retur jobb. Klem <3

          1. Jeg liker og gå og det gir energi..Min sykdom er slik…Energi av å gå ,og være ute..
            Blir sliten av å sitte i sofaen.
            Meen du har en alvorlig sykdom og bør nok lytte til kroppen ja..❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg