Solliv liker doble søndager

 

Mandager som er søndager – kan Solliv like <3 God morgen forresten…Været er vakkert og sola skinner og det er helt ……….

 

vindstille. Så drar ut og bader etterhvert…Slapper av litt her hjemme først. Deilig å rolig her i hagen.

 

Var ved sjøen i går. Aldri har jeg sett så mye trafikk – det var helt helt sinnsykt…Men sånn er det når 50 % av folk som bor her i Østfold har hytte i Sverige….Da blir det jo mange flere her hjemme.  I disse Korona-tider. I dag er det mandag, men er egentlig en søndag….Det er deilig..Bare til å nyte altså <3 Hvordan er det med deg, har du tatt årets første bad? Innlegget fra i går finner du her: Solliv forflytter seg 

 

Ønsker deg en fin søndag – vel mandag er det jo….Kos deg…

16 kommentarer
    1. God morgen 😀 Nei du, holder med dusjen enn så lenge her 😀 Kos deg i morgenstunden og god tur etterpå 😀 Nyt badet 🙂 Her flommer over i elver og bekker med isvann.. så tenk. Det får du se i et senere innlegg, om du vil l:) Klem fra nord 🙂

      1. Tusen takk, hyggelig…her er det virkelig sommer og sol…Ja, skal gå inn på dine innlegg etterpå….Kos deg med dagen din <3 klem……

    2. Herlig med langfri, det unner jeg alle sammen i disse dager ♥
      Jeg har ikke tatt årets første bad nei, men kanskje i dag, om vi finner et sted som har badevann når vi skal på familieutflukten vår 🙂 Jeg pakker i alle fall med badetøy 🙂
      Kos deg med dagen, med sol og bading og hva du nå finner på ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, virkelig deilig….Veldig varmt og sol og sol her i dag…slapper av i hagen. Deilig å være hjemme og nyte. Blir vel et bad senere. idag..:) Fin tur ti dere alle 🙂 klemmer…

    3. jeg har ikke badet nei :=) ,men jeg tok kjole på fredag og siden har jeg gått i kjole og berrføtta,det har vært så varmt att annet var ikke aktuelt å gå i ,har vært helt herlig ,men kom hjem i kveld,nå er det bare 13+ ute sola går jo tidlig ned bak fjella så bukse tok eg på meg og sokker på føttene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg